مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

اولین قدمهای پسرم

1392/4/18 4:29
نویسنده : مامان سوده
716 بازدید
اشتراک گذاری

مهیار جون اولین قدمهاشو در روز پنج شنبه 13 تیر ماه 1392 در سن 11 ماه و شش روزگی  برداشت

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

و ما رو کلی ذوق زده کرد البته فقط دو قدم رفت و فرداش هم سه قدم

به نظر من این یکی از قشنگترین مراحل رشدش بود

چند روزی بود که از یه دستش می گرفتم و تو خونه راه می بردمش تا بهتر یاد بگیره تعادلشو حفظ کنه

زبل خان همش دنبال یه جا می گشت که اون یکی  دستشو بگیره

وقتی مهیار دستش تو دستامه و با تردید و ترس پاهاشو حرکت می ده تا راه بره

به حرکت پاهای خودم نگاه میکنم انگار

از اول بلد بودم راه برم  و هیچ ترس و تردیدی وجود نداشته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتوسا
18 تیر 92 10:55
سلام سوده جان ماشاا... چه گل پسری نازی داری دست مامانش هم درد نکنه با این وبلاگ خوشگلی که درست کرده انشا... مهیار جان قدم های موفقیت رو طی کنه


مرسی عزیزم ای کاش آدرستو می زاشتی برام
مانلی مادر باران
19 تیر 92 14:48
قربونت برم با اون قدم ورداشتنت که حتما باید دیدنی و خوردنی باشه
مهناز مامان ترلان کوچولو
21 تیر 92 15:50
مبارک باشه خاله جونی اولین قدمهات پیشاپیش تولدت هم مبارک عزیزم من شما رو لینک میکنم تا همیشه با هم دوست بمونیم


ممنونم خانمی که به من سر زدین منم با افتخار لینکتون میکنم
نوشين مامان آريا
22 تیر 92 9:32
مباركه عزيزم ايشااله قدم هاي استوار زندگيتو برداري
مژده (مامان پردیس)
2 مرداد 92 12:54
اولین قدمهات مبارررررک باشه مهیار جونی. انشالله همیشه در راه خیر گام برداری. پردیس اینقدر صبر کرد تا با مهیار جون با هم راه بیفتن هههه تازه دوهفته ست که میتونه 2،3 متر راه بره ولی کلا 4دست و پا رو ترجیح میده. آفرین به مهیار جون زبر و زرنگ. بووووس