مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

مزاحم تلفني

1392/4/22 2:25
نویسنده : مامان سوده
497 بازدید
اشتراک گذاری

 

telefoon-5.gif

چهارشنبه ٠٤/١٩ امين زود اومد خونه و رفت تو اتاق يكم بخوابه من و جو جو هم تو پذيرايي نشسته بوديم و من وظيفه خطير آروم نگه داشتن مهيارو  به عهده داشتم 

یول

يه خورده باهاش آروم بازي كردم و بعد گوشي منو گرفت تا الو كنه .

گوشي رو گرفته بود دم گوشش و همينجوري داشت از خودش صدا در مياورد كه يهويي ديدم صداي يه آقايي هم از اونطرف خط مياد سريع گوشي رو گرفتم ديدم از طريق تماس اضطراري گوشي من به ١١٠ زنگ زده يعني نميدونين با چه خجالتي من عذر خواهي كردم

خجالت

الانم كه دارم اين پستو مي ذارم با گوشي مامانم به يكي از همكاراش زنگ زده بود

جوجوي من تا حالا چند بار اینکارو کرده البته فقط به باباش زنگ زده بود اما حالا داره روابط اجتماعی شو گسترده تر میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مانلی مادر باران
22 تیر 92 7:17
سلام خانومی بارانم در این کار تبحر داشت یه بار زنگ زده بود به 133 (تاکسی بی سیم ) 50 دقیقه تلفن اشغال بود ما متوجه نشده بودیم حالا خوبه اونا همین یه خط رو ندارن
نوشين مامان آريا
22 تیر 92 9:34
عزيز دلم هزار تا بوس به روي ماهت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 مرداد 92 3:58
سلام عزیزم وبی اخیه چقدر حیف کاش زودتر خبر دار میشدی اما خوب این بار منم تو وبم میخوام پستشو بزارم و به همه دوستان خبر میدم امیدوارم این بار بتونی ما رو همراهی کنی عزیزم
zahra
13 مرداد 92 3:58
110