مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

بفرمایید عکس

1392/4/28 7:25
نویسنده : مامان سوده
783 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 21/04/1392 جاده لواسانات

من و امین و پسری یه روز خوب رو سپری کردیم و حسابی بهمون خوش گذشت

 

واسه دیدن بقیه عکس ها یه توک پا برو  ادامه مطلب   

 

مهیار در حال خوردن 

بچه یه کم زیادی معده گشاد کرده بود

پفک   زبانکده محصل

البته خوشبختانه فقط بازی میکرد با پفک

 

گوجه فرنگی و جوجه

 

بلال

 

ماست به مقدار زیاد

 

 

 

اینم باران دوستشه که تو رودخونه با هم دوست شدن

 

 

 

پسری حسابی بازی کرد آب بازی ،خاک بازی ،سنگ بازی ،از سر و کول ما بالا رفت ،تو ماشین نی نای کرد

خلاصه حسابی خسته شد ما هم خسته بودیم واسه همین شب رفتیم خونه مامانم تا بیشتر استراحت کنیم

به محض رسیدن به خونه یه دوش آب گرم گرفتیم که راحت بخوابه

اما علی رغم خستگی و تلو تلو خوردن بازم دوست داشت بازی کنه و نمی خوابید من و مامان هم گذاشتیمش تو یه چادر و دو تا تابش دادیم بیهوش شد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مانلی مادر باران
28 تیر 92 11:50
خدا رو شکر که گل پسر و شما کلی کیف کردین همیشه به شادی انشالا . قربون اون ماست خوردنش برم
مانلی مادر باران
28 تیر 92 11:50
عزیزم خصوصی داری
مامان محمد امين
28 تیر 92 13:28
الــــــــــــــــــــــــــــــــهي عسلم فداش شم من كه اينهمه بلا شده...با اجازه گاز
نوشين مامان آريا
29 تیر 92 13:06
اي جانم عزيزم ايشااله هميشه بهت خوش بگذره كوچولوي خوشمزه
مامان محمد امين
30 تیر 92 15:23
اي ني ني شكمو ...خدا واسه مامانت حفظت كنه تا لباساي بيشتري براش كثيف كني ... عسلي رنگه زرد خيلي بهت مياد ...مواظب خودتو خوراكيات باش
مامان آتوسا
31 تیر 92 1:22
ایشاالله مهیار جون همیشه شاد وخوش باشه من هنوز وبلاگ درست نکردم طفلی دخترم با این مامان تنبلش هر موقع درست شد آدرسشو میذارم براتون


منتظرم مامانی مهربون
مژده (مامان پردیس)
2 مرداد 92 12:55
ماشالله مهیار جون چقدر خوراکی های خوشمزه خوردی گوشت بشه به تنت عزیزم.



مژده جون می خورم اما همه رو سریع میسوزونم کالری زیاد مصرف می کنم
نوشین مامان آریا
5 مرداد 92 0:49
عزیزم نوش جانت .مثل فرشته ها هم که خوابیدی خواب های طلایی ببینی


بوووووس واسه نوشین جون با این آرزوی قشنگش
مامانی درسا
6 مرداد 92 2:40
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله 120 ساله شی


ممنونم مامانی جون
مژده (مامان پردیس)
6 مرداد 92 12:02
مهیار جون تولدت مباررررککک.
انشالله که سالیان سال در کنار مامان و بابای مهربونت این روز رو جشن بگیری.



ممنونم عزیزم
مامان محمد امين
6 مرداد 92 15:40
عسلي خيلي نازي


مرسی ممنون بابت این همه لطف
دوستتون دارم مامانی و محمد امین
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 19:09
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم
آپم

زهرا جونم واقعا شرمنده ام این همه به من سر میزنی و برام کامنت میزاری ممنونم از لطفت

مامان اناهیدمهربون
7 مرداد 92 15:07
عزیز دلم تولدت با ارزوی شادی وسلامتی مبارررررررررررک


مرسی مامانی عروسک کوچولو رو ببوس
مامان آناهیدمهربون
7 مرداد 92 15:10
happy birthday to you dear mahyar
مانلی مادر باران
7 مرداد 92 19:11
سوده جون بازم رفتی تو غیبت صغری بیا خصوصی کارت دارم
عمه نازی
13 مرداد 92 17:25
عزیزم تو خیلی نازی یه دنیااااااا دوستت دارم و از مامانی تشکر میکنم که اینقدر فعاله تو وب تو بوووس


مرسی عمه جون که به مامانم انرژی می دی