مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

پسرم یک ساله شده

1392/5/7 21:43
نویسنده : مامان سوده
685 بازدید
اشتراک گذاری

 

1179633830_www-animaatjes-nl.gif

 

 ششم مرداد سال هزارو سیصد و نود ویک یه فرشته کوچولو از آسمون افتاد تو بغل ما و زمینی شد

١ ساله که شاهزاده کوچولوی آسمونا شده شاهزاده قلبمون

 

 

 

 

پسر نازنین ما تولد یک سالگیت مبارک

 

 

 

امسال تولد گل پسری با شبهای قدر مصادف شد براش برنامه داریم بعد از این شبها یه کیک خوشگل تهیه کنیم و ببریمش آتلیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد امين
8 مرداد 92 1:00
تولد تولد تولدت مبارك...الهي 120 ساله شي...خوشبخت ترين روي زمين باشي


ممنونم مامانی جون
مانلی مادر باران
8 مرداد 92 12:56
سلام خوبی سوده جون تولد فرشته کوچولو مبارک دیگه مردی شده واسه خودش انشالا سالهای سال زیر سایه مامان وبابای مهربونش شاد و سلامت زندگی کنه باور کن دیشب بعد از اینکه اومدم برات کامنت گذاشتم یهو یادم اومد که تولد مهیار باید همین روزا باشه الان اومدم دیدم پستشو گذاشتی امیدوارم زندگیتون با وجود گلش هر روز شاد و پر برکت تر باشه هزارتا بوس برای مهیار گلم


مرسی مانلی جون بازم تو از من حواس جمع تری
عمه نازی
10 مرداد 92 19:10
عزیز دلم انگار همین دیروز بود که اومدم تهران بابا امین به مامان سوده میگفت از فردا قراره یه خانواده سه تایی یشیم حالا اینقدر زود گذشت و تو بزرگ و خوشگل شدی مهیار جونم تولدت مبارک عمه جونی دوستت دارم


ممنونم عمه جونم منم دوستت دارم خیلی زیاد
مرسی که همیشه سعی کردی کنار مامان و بابام باشی و حواست بهشون بود
مامان کیان کوچولو
19 مرداد 92 14:02
مبارکه تولد پسر ما همینطوری شد ...
مامان کیان کوچولو
12 مهر 92 0:19
عزیزم ببخشید من خیلی دیر اومدم البته شما هم نیومدین وب ما اما بازم تبریک میگم ..


مرسی خانومی