مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

جشن تولد دو سالگی مهیار

1393/6/12 4:12
نویسنده : مامان سوده
2,592 بازدید
اشتراک گذاری

 

بلاخره اومدم تا عکسهای تولد بزارم

دوشنبه 27 مرداد یه جشن تولد رنگین کمونی واسه گل پسری گرفتیم

10 روز بعد از اومدن دایی علی خندونک

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

فلش راهنمای تولد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بند آویز اولین لباسی که مهیار پوشید

 

 

 

 

و ساعت تولد

 

 

 

 

 

 

 

مهمون کوچولوهای تولد ( اشکان ماهک مهدیه حسین جون هم  به محض ورود خوابید خندونک )

 

 

 

 

(دایی علی دایی سعید مریم و اسماعیل دختر خاله و پسرخاله ی من . همون منم و اسی مهیار )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لباس مهیارو خودم نقاشی کردم بغل

 

 

 

 

 

وقتی مهیار از شلوغی محیط سوء استفاده میکنه و سر از کیف مهمونا در میاره

 

 

 

 

کیک و شیرینی های رنگین کمونی که مامان سوده پخته راضی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و میز شام

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشابه با لیبل مهیار عینک

 

 

 

 

 

 

 

کادوهایی که مهمونا زحمت کشیدن و واسه مهیار آوردن

 

 

این لباس خوشگلو هم آقا محسن دوست بابا امین زحمت کشیدن و براش فرستادن

 

 

 

 

 

مهیارم دو ساله شد

به همین سرعت

مثل یه چشم به هم زدن

خوشحالم که دو سال  از عمرمون با انگیزه ای شیرین گذشت

 جشن تولد بهونه ای بود واسه ابراز شادی ما از دو ساله شدن شاهزاده کوچولو

 از همه ی کسایی که زحمت کشیدن و به هر طریقی سهیم شادیمون شدن  تشکر میکنم  و براشون بهترین ها رو آرزو مندم

 

 

 

یه خلاصه از پشت صحنه تولد  چشمک

 

 

پسندها (2)

نظرات (11)

مامان سحر
21 شهریور 93 13:43
مامانی واقعا خسته نباشید..خیلیییییی با سلیقه این خانمی..بعضی از ین شاهکاراتونو که من اصلا نفهمیدم چی هستن! بابا ای ول ایشالا همیشه شاد باشین..خدا حفظ کنه گل پسریو سالهای سال در کنار هم خوش وخرم وسلامت
مامان سوده
پاسخ
مرسی سحر جون ممنون
مانلی
22 شهریور 93 18:51
سلام سوده جون شرمنده ام که یه ماه از تولد گل پسر گذشته و من تازه متوجه شدم انشالا سالهای سال در کنار هم شاد باشین و تولدهای رنگی بگیرین خیلی با سلیقه ای دوستم یه دستی هم به سر ما بکش مهیارمو هم حسابی بماچ ببخشید که بهت دیر به دیر سر میزنم درجریان قرار گرفتی دیگه هنوز خستگی امتحانا و تحویل پروژه ها تو تنم بود که این مصیبت پیش اومد
مامان سوده
پاسخ
عزییییزم آره خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه مانلی جون درکت میکنم با وجود هومان بلا و باران شیطون معلومه که زیاد نمیتونی بیای سر بزنی اما دلم واقعاااااااا برات تنگ شده
زهرا مامان ایلیا جون
22 شهریور 93 23:31
سوده جونم گل من عزیز دلم واقعا که همه چی هنرمندهنه بود هزار افرین و مرحبا مهیار جونم عشق خاله عسل خاله قدر این مامان هنرمند و باید بدونی ها واقعا که برات سنگ تموم گذاشته تولودت مبارک الهی 122 ساله شی کادو ها و لباس خوشگلتم مبارک
سعيده مامان آرتين
23 شهریور 93 18:54
همه چي عالي بود سوده جونم. انشالله ١٢٠ ساله شه پسر گاي. زير سايه ي شما
فریده
24 شهریور 93 8:25
چه تولد شیکی گرفتی ، خسته نباشی مامان جون. بازم تولد مهیار جون رو بهش تبریک می گم ،
مامان
28 شهریور 93 17:36
همه چیز عالی بود.به به.تولدش مبارک انشاالله 120 سالگیش.
نوشین مامان آریا
31 شهریور 93 13:41
مهیار جون تولدت مبارکککککککککککککککککک ایشااله صدو بیست سالگیتو جشن بگیری مامان سوده خیلی هنرمندیا بسیار تزیینات و همه چی زیبا و عالی بود مهیار جونم تمام لحظه های زندگیت رنگین کمونی باشه
رکسانا
1 مهر 93 19:37
سلام خانومی عالی بود کیف کردم کاش اسم چیزایی رو که درست کرده بودی کنارش مینوشتی به نظر که خیلی خوشمزه میومدن خیلی وقت گذاشتی برای درست کردنشون؟؟؟
مامان سوده
پاسخ
ممنونم رکسانا جون شیرینی کوکیز با روکش رویال آیسینگ شیرینی پاپاتیا و کیک رنگین کمون که تقریبا مث کیک زبرا درست میشه و قاشق شکلات شام کشک بادمجون کیک مرغ سالاد توپی دسر ژله ی تیکه ای رنگی و ژله ی تصویری و ژله های تزریقی هم که از بیرون تهیه کردم در مورد زمان تهیه اش هم خب شیرینی پزی که وقت میبره من چند روز قبلش انجام دادم دسر شب قبل آماده کردم البته تصویری رو همون روز تصویرشو زدم و غذا هم همون روز کیک هم دو لایه اش همون روز یه لایه اش روز قبل
مامانی و بابایی
12 مهر 93 17:04
سلام سوده جون.تولد گل پسری مبارک.شرمنده که دیر اومدم.ایشالا سالیان سال در زیر سایه شما سلامت باشه.در ضمن خیلی با سلیقه همه چیزو درست کردی.واسه ما هم یه کلاس اموزش بذار.یه دنیا بببببببوس واسه تو ومهیار جون
مامان سوده
پاسخ
طاهره جونم دشمنت شرمنده
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:35
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:37
توپپپپپپپپپپپپپپپپ زیبااااااااااااااااااااااااااا عالیییییییییییییییییییییی پرفکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خسته نباشی دوست عزیزم فوق العاده بود انشالله دامادیش رو جشن بگیری