مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

باب اسفنجی

1393/2/6 0:49
نویسنده : مامان سوده
806 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین شخصیت کارتونی مورد علاقه مهیار :

متحركة لسبونج

 

من کارتون باب اسفنجی رو دوست دارم و گاهی تماشا میکردم . شخصیت مورد علاقه ی من پاتریکه

 

کلا از موجودات احمق خوشم میاد  نیشخند

 فکر کنم مهیار هم اینجوری با آقای باب آشنا شد

 البته موضوع علاقه مند شدن گل پسر مربوط به اواخر بهمنه

مهیار الان دو تا عروسک باب و یه کوله پشتی باب و چند دست لباس باب و یه cd  و یه کتاب و یه میز و صندلی داره  . و هر وقت هم من تلویزیون رو روشن میکنم انتظار داره شبکه کارتون باب اسفنجی پخش کنه

هر جا هم عکس یا عروسک باب اسفنجی رو میبینه کلی ذوق میکنه

هورا

یه وقتایی هم شبها بغلش میگیره و میخوابه و فکر کنم گاهی هم خوابش رو میبینه .  آخه نصف شب بیدار میشه و با صدای بلند میگه باب باب بعد من و امین با چشمای خواب آلود به جستجوی باب می پردازیم

این عکس ها مربوط به خونه تکونی اسفند ماهه

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مانلی
21 اردیبهشت 93 12:29
قربون پسر ماهم برم که انقدر باب اسفنجی دوست داره