مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

مرد کوچک من

1392/10/15 16:37
نویسنده : مامان سوده
706 بازدید
اشتراک گذاری

درسته که پسر کوچولوی من واسه هر چی میخواد جییییییغ میکشه و گریه میکنه 

درسته که هنوز تو پوشکش جیش میکنه 

 درسته که ........     

اما گاهی اوقات هم بلده یه آقای محترم باشه مثل وقتی که واسه اولین بار به جای من کرایه تاکسی رو حساب کرد

روز شنبه 7/10/1392 وقتی نشستیم تو تاکسی پولی که دست من بود رو ازم گرفت و همینجور که به سمت راننده تاکسی گرفته بود تند تند میگفت من من

و من کلی ذوق کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان حبه نبات
18 دی 92 1:14
سلام گلم مهیار جون چطوره ماشاالله چه آقایی شده برای خودش
فریده
18 دی 92 11:22
عزیزم ، خدا حفظش کنه
مانلی
21 دی 92 9:26
الهی فداش بشم چه اقایی شده ماشالا این ماچو ضربدر هزار کن واسه مهیار گلم
مانلی
21 دی 92 9:26
راستی سوده جون تو این سن کجا باید جیش کنه جز تو پوشک ؟
مانلی
21 دی 92 9:28
خصوصی گلم (گفتم شاید حواست به خصوصیات نباشه اعلام کردم)
عمه نازی
21 دی 92 15:14
الهی من قربووووووووووونش بشم دلم براش تنگ شده باز بی طاقت شدم خداااااایاااا مهیاااار میخوام
مژده(مامان پردیس)
24 دی 92 8:11
الهی بگردم این آقا کوچولووووووو رو که اینقدر نازه
نوشين مامان آريا
24 دی 92 11:11
عزيز دلم آقا بودي آقاتر شدي سوده جون روي ماهشو ببوس
مامان محمد امين
25 دی 92 18:39
هي جوووووووووووونم... خوب مرديه واسه خودش
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 بهمن 92 15:53
ای جوووووونم مرد کوچکــــــــ.ماشاالله حسابی جیگر و نااااااز شدی.مامانی اسپند یادت نره
شقایق(مامان ارشان)
7 بهمن 92 23:06
*** _______________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________ عسیس دلم خیلی دلم برات تنگیده بود ماشالا بزرگ شدی گلم. ببخش ک دیر ب دیر میاما. شرمنده درگیر ارشانم. واسه جیگملم اسفند بدود ک خیلی ناز شده ماشالا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 بهمن 92 2:45
دوست جووونی ممنونم بابت شماره جدیدت خیلی وقته نیومدی پیشم هااااااااااااااا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 بهمن 92 19:09
سلام عزیزم ممنونم بابت شماره جدیدت گوشیت واتس اپ داره اگه داره خیلی خوبه میتونیم بیشتر با هم در تماس باشیم وااای این زمستون کی تموم میشه دلم پوسید دلم برای هواای خوب تنگ شده که یه قرار بزاریم روه ماهتو ببینم مهیار نازم و ببوس برام
مامان کیان کوچولو
20 بهمن 92 14:41
مانلی
4 اسفند 92 17:18
سلام سوده جون چه خبر نگرانت شدم عزیزم امیدوارم همه چی خوب باشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 اسفند 92 16:10
سلام سوده جوون برای این پرسیدم واتس اپ داری یا نه اخه با بچه های قرارمون یه گروه تو واتس اپ تشکیل دادیم همه با هم در ارتباط هستیم جات خالیه عزیزمبدو یا گوشیتو عوض کن یا تپلت بخر یه خرج بزار رو دست همسرتجات خیلی خالیهمهیار نازنینم خوبه برام ببوسش