مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

لواسون و یه عالمه آب بازی و خاک بازی

1393/4/18 23:01
نویسنده : مامان سوده
960 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 13/04/1393 رفتیم واسه نهار رفتیم لواسون مهیار هم کلی بااااازی کرد

 

008.gif

 

از اونجایی که هوا خیلی گرم بود موهای پسری رو بستم که کمتر اذیت بشه

 

 

خیلیییییی هم خوشگل شد  بغل

 

 

بعد از نهار هم  رفتیم دیزین

 

 

 

 

کنار رودخونه بساطمونو پهن کردیم که مهیار راحت تر بازی کنه

 

 

 

 

 

مهیار هم واسمون ماهیگیری کرد  خندونک

 

 

 

 

 

 

 

یه آقا متین هم  اونجا بود که حسابی با مهیار سرگرم شدن و من یه کم استراحت کردم

 

 

 

 

 

 

 

 

امین جون طبق معمول یه جوجه ی خوشمزه درست کرد

 

 

جاده ی شمشک دیزین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این سگه خیلی پشمالو بود مهیار بهش میگفت میمون زبان

هر چی من و امین میگفتیم این سگه مهیار تعجب

می گفت نهههههههه نه میمونه

بلاخره ما قبول کردیم که میمونه کچل

 

اینقدر اینجا حرف زد حرف زد که نگوووووووووو هیپنوتیزم

وقتی فکش گرم میشه عین فنچ میمونه

بعضی وقتها احساس میکنم صدای مهیار پشت زمینه ی تمام تصاویریه که اطرافم میبینم خندونک

 

و تو مسیر برگشت شروع یکی از قشنگترین مراحل زندگی ما و مهیار

مرحله این چیه و اون چیه  سوال  سوال  سوال

اولین سوال های کنجکاوانه ی مهیار

امین این چیه ؟ خونه

امین اون چیه ؟ خونه

این چیه ؟ خونه

اون چیه ؟ خونه

بعد خودش شروع کرد پشت سر هم میگفت این چیه ؟خونه     اون چیه ؟ خونه

از اون روز به بعد هم همه چی براش سواله

گاهی هم دچار اختلال تکرار میشهخندونک

که تو نت در موردش مطالعه کردم و کشف کردم که گاهی بچه ها با این شیوه قصد سر کار گذاشتن والدین رو دارن خنده

البته من نگرشم این نیست نه احساس میکنم می خوان جلب توجه کنن واسه همین تصمیم گرفتم که سوالها شو تا جایی که تکرار نباشه جواب بدم

وقتی هم دچار تکرار شد . جواب سوالو از خودش بپرسم

اینجوری هم از من توجه گرفته  و هم منو سر کار نزاشته  چشمک

جواب هر سوالی رو هم ندونم میگم باید برم تو گوگل سرچ کنم یا کتاب بخونم

پسرم هم میدونه که تو گوگل سرچ میکنن اینو مریم دختر خاله ام یادش داده

تازه بلده که تو واتس آپ فیلم و عکس میزارن . یه وقتایی تبلتو میاره میگه واتس آپ عکس

ببینم  خندونک

وقتی هم بهش میگیم فیس میگه بوک یعنی فیس بوک

فقط مونده یه فیلتر شکن یادش بدیم خندونک 

تا پست بعدی بااااااااااااااااااااای بااااااااااااااااااااااای

 

پسندها (4)

نظرات (1)

نوشین مامان آریا
30 تیر 93 12:11
به به چه جای خوبی مهیار جون هم که حسابی کیف کرد همیشه شاد و خندان باشی عزیزم