مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

قهقهه های طولانی

1391/10/16 16:54
نویسنده : مامان سوده
655 بازدید
اشتراک گذاری

شب با مامانی و بابایی و دایی ها و فاطمه جون رفتیم بیرون خیلی بهمون خوش گذشت همش به اطرافت نگاه می کردی .

وقتی برگشتیم خونه من و بابا خسته بودیم چون دوست داشتیم برنامه های کریسمس  رو ببینیم تلویزیون رو روشن گذاشته بودیم اما صداش قطع بود که گل پسری بخوابه تو هم که عاشق تلویزیون

یه نگاه مبانداختی به tv و بلند می خندیدی و همین طوری دو ،سه دقیقه ای ادامه دادی

تا اینکه من سکسکه ام گرفت حالا دیگه موضوع خنده ات شده بودم من

بعد از هر سکسکه تو یه قهقهه می یومدی و من هم بلند با تو می خندیدم

گوشیم دم دستم بود و یواشکی روشنش کردمو صداتو واسه بابا امین که اون وسط خوابش برده بود ضبط کردم

rechts.gif

و این اولین بار بودکه پسرم بدون اونکه ما باهاش بازی کنیم یا حرف بزنیم بلند بلند خندید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر یه باران دیگه
15 دی 91 10:09
امان از این حواس جمع بچه ها که باید با هزار ترفند ازشون فیلم گرفت . دیگه شیرین کاریهای مهیار شروع شده امیدوارم همیشه در کنارهم شاد باشین

آره با وجودی که استراحتم خیلی کم شده ولی روزهای خوبیه برای باران جون و مامان و بابایی هم روز های شادی رو آرزو می کنم

نوشين مامان آريا
17 دی 91 10:55
عزيزم الهي هميشه بخندي . وقتي بچه ها مي خندن آدم از خندشون خنده ش مي گيره
هر لحظشون شيرين كاريه

مرسی واقعا خنده داره خنده هاشون

نوشين مامان آريا
17 دی 91 10:57
راستي سوده جون پستهاي قبلي رو هم خوندم


مرسی نوشین جون که به یادمون هستی