مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

8 دی ماه پنجمین سالگرد عقد من و بابا امین

1391/10/14 22:36
نویسنده : مامان سوده
537 بازدید
اشتراک گذاری

پنج سال پیش یه همچین روزی من و بابا امین صبح زود رفتیم حرم امام رضا یه زیارت دو نفره  و با هم قول و قرار هایی گذاشتیم.

niniweblog.com

برف می یومد هواخیلی سرد بود اونقدر که شب گلهای ماشین عروس تا برسیم تالار یخ زده بودن سر سفره عقد وقتی برای بار اول عاقد گفت آیا وکیلم ؟ خاله معصومه کنارم واستاده بودو از اونجایی  که حواسش به همه چی جمع بود یه کم خودشو خم کرد طوری که دیگران متوجه نشن و من صداشو بشنوم گفت : واستا بار سوم بشه الان نگی خاله جون .گفتم می دونم   

 دفعه سوم من گفتم بله و مسیر جدیدی تو زندگیم شروع شد

اون روزها فکر می کردم قشنگترین روزهای زندگی مو می گذرونم اما الان که پنج سال گذشته وقتی بر می گردم به عقب میبینم هر زمانی از زندگی دو نفرمون شیرینی خودش رو داشته

و حالا که سه نفریم با همه اون روز ها فرق میکنه امسال یه جشن کوچولوی سه نفره داریم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مادر باران
15 دی 91 10:12
سالگرد عقدتون مبارک

ممنونم عزیزم




نوشين مامان آريا
17 دی 91 10:53
مبارك باشه عزيزم ايشااله صدو بيست سال در كنار هم شاد و سلامت باشيد

ممنونم عزیزم