مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

اولین سفر با قطار

1392/3/10 20:20
نویسنده : مامان سوده
819 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بلاخره من تصمیم گرفتم همراه مامان و بابا برم مشهد و امینو تنها بذارم

سفر کوتاهی بود اما بهمون خوش گذشت 

و مهیار جو جو هم برای اولین بار سوار قطار شد . فکر می کردم شاید یه خورده اذیت بشه اما خیلی خوب بود مخصوصا مسیر برگشت که یه لحظه آروم نگرفت و همش شیطونی کرد

اینم چند تا عکس از پسرم تو قطار

بقیه عکس ها در ادامه مطلب :

 

این بالا رو دوست داشت

 

اینجا دایی سعید یه سیم شارژر از بالا آویزون کرده بود و مهیار میکشید به سمت خودش

داشتم با مامانم صحبت میکردم حواسم به مهیار نبود یهو دیدم غذایی که واسش کنار گذاشته بودمو ریخته رو صندلی تا راحت تر بخوره .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

masoomeh
10 خرداد 92 20:31
سلام بچتون چه قدر نازه


ممنونم عزیزم لطف داری
نوشين مامان آريا
11 خرداد 92 9:04
عزيز دلم خوشحالم كه بهت خوش گذشته


مرسی نوشین جونم
مانلی مادر باران
11 خرداد 92 12:42
خدا رو شکر که به مهیار تو اولین تجربه قطار سواری خوش گذشته راستی سوده جون باران منم این سنی ها بود که برای بار اول سوار قطار شد


چه خوب . من فکر می کردم شاید هنوز واسش زود باشه اما خوب بود
مانلی مادر باران
11 خرداد 92 12:47
قربون اون نگاهت بشم به چه می اندیشی . سوده جون این شکلک بابت کامنتت تو وبلاگم بود


عززززززیزم حقیقتو گفتم
مامان محمد امين
20 خرداد 92 17:29
اي جاااااااااان چه شيطون شده مهيار
khale mohadese mahyar
18 مهر 92 18:36
mahyar jonam doooooooooooooostdarm


ممنونم خاله محدثه جون منم دوستتون دارم نرگس جونی رو ببوسین از طرف من