مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

اولین عید نوروز دردونه ی ما

1392/1/12 2:10
نویسنده : مامان سوده
836 بازدید
اشتراک گذاری

من و امین یه سال تحویل متفاوت داشتیم یه چیز هایی تکرار سالهای گذشته بود

 یه هفت سین

 و یه عهد که هر سال جشنمون خصوصی باشه. و لی تفاوتش ، وجود پسر کوچولو مون بود که تا یه ربع قبل از تحویل سال ، از سر و کولمون بالا میرفت و بعدش هم شروع کرد به شیر خوردن . 

فکر کنم امسال همش دارم بچه شیر می دم آخه میگن لحظه حلول سال نو مشغول هر کاری باشی تا آخر درگیر همونی ناراحت  

سبزه امسالو امین واسمون گذاشت

دووووووووووووووستت داریم بابا امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نوشين مامان آريا
17 فروردین 92 10:40
جوجو خيلي ناز شدي عزيزم چه سفره هفت سين قشنگي خيلي با سليقه اي. سبزه هم خيلي با عكس مهيار جون قشنگتر شده
مهدیه
7 اردیبهشت 92 12:43
سلام خوشحال میشم از وبلاگمون بازدید کنین در صورت تمایل خاطره ی زایمان شما هم با نام و آدرس خودتون به آرشیومون اضافه میشه! هدف ما جمع آوری یک آرشیو از خاطرات زیبا ترین روز زندگی همه ی مادرانه! در صورت تمایل برامون کامنت بذارین!
مامان فائزه
7 اردیبهشت 92 17:10
سلام مامان مهربون

پسری نازی داری خدا حفظش کنه و از بلا ها دورش کنه... ماشاالله خیلی باهوشه



اگه دوست داشتی بیا وبلاگ دخملیم یه سر بزن خوشحال میشیم جزء دوستای یسنا باشی



در ضمن به وبلاگ نی نی های 91 هم سر بزن و برای پسر نازت کلی دوست پیدا کن

http://ninihaye91.rozblog.com



منتظرتم مامان






با کمال میل میام پیشتون



شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:24
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



شقایق جون ممنونم از لطفت
مامان زهرا
30 اردیبهشت 92 3:05
عزیزم چقدر نازی


مرسیییییییییی