مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

اولین های پسری شیطون

1392/1/12 1:43
نویسنده : مامان سوده
399 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته که حسابی سرم شلوغه یه عالمه قبل از عید کار داشتم و بعد از سال تحویل هم کلی برو و بیا تازه الان چهار روزه که بابا امین تعطیله و استراحت میکنیم

قبل از هر چیز :

از دوستهای گلم معذرت می خوام که چند وقته بی وفا شدم و بهشون سر نمی زنم ایشاالله از خجالتشون در میام

متاسفانه خیلی چیز ها رو نتونستم به موقع اینجا بذارم 

مثل اولین روزی که مهیار در حین چهار دست و پا کردن خودش نشست یه پنج شنبه بود  تو هفت ماهگیش    شرمنده مهیار جوجوکه تاریخش یادم نمونده خجالت

و از اولین روز های هفت ماهگی هم ناز پسرم دستشو به جایی می گیره و می ایسته

 

 

 

و اما حدود ١٠ روز قبل از عید نوروز یه دو شنبه برای اولین بار پسرم رفت سلمونی که البته دوباره موهاش مثل اول فر خورد و رفت بالا نیشخند

من و مامانی بردیمش سلمونی mr pink و ازش فیلم گرفتیم . پسرم اولش خیلی خوب بود و کلی با آرایشگر اختلاط کرد اما وقتی اتو مو به سرش نزدیک شد ناراحت شد فکر کنم از گرمای اتو خوشش نیومد . با سشوار هم زیاد میونه خوبی نداشت . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مانلی مادر باران
14 فروردین 92 13:37
اکثر بچه ها بدخلقی میکنن تو سلمونی آفرین به مهیار گل که خوش اخلاق بوده اتو مو بهتر که دوست نداره


بله مانلی جون بهتر که دوست ندارم وگرنه مامانم هی وسوسه می شد منو فشن کنه
فائزه مامان مهدیار
26 فروردین 92 19:26
سلام سوده جون سال نو مبارک
سال خوبی داشته باشید
مهیار جونی انشالله سلمونی دامادی......
راستی مهیار جون مهدیار هنوز 4دست و پا نمیره چطوری کمکش کنم؟؟؟؟
بوس واسه مهیار گلی و مامانش


ممنونم فائزه جون شما هم سال خوبی داشته باشی دیر اومدم مهدیار جونم هم چهار دست و پا شده من واسه چهار دست و پایی مهیار کاری نکردم خودش راه افتاد اما واسه غلت زدن و خزیدنش خیلی باهاش بازی کردم تا راه افتاد