مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

اینم از فرهنگ لغت نی نی

1391/10/22 3:38
نویسنده : مامان سوده
539 بازدید
اشتراک گذاری

مهیار آواهای ماه های قبلو ادا می کنه اما یه آواهایی رو بعضی وقتها می گه اما نه زیاد

مثل ده گه  ممممم   هه 

بعضی هاشو هم یادم نمونده  افسوس

الان که دارم این پستو می ذارم مهیار تازه خوابیده . چند وقته دوباره خوابش به هم خورده باید یه فکری به حالش کنم اگه بخت باهامون یار بود این آخر هفته برای خوابش برنامه ها دارم .

فردا بیرون کار دارم باید صبح زود بیدار شم تا بتونم قبل از اینکه مامان بره سر کار برگردم پیش جوجو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمد امين
20 دی 91 22:28
محمد امين تا ما رو نخوابونه نمي خوابه.......اوايل خوب مي خوابيد 3 ماهي ميشه كه اينجوريه
مژده(مامان پردیس)
23 دی 91 13:05
سوده جون دیدم نوشته بودی که رازیانه زیاد میخوری واسه زیاد شدن شیرت. عزیزم تا جائیکه من میدونم واسه مامانایی که پسر دارن رازیانه خوب نیست بازم یک سرچی بکن تا مطمئن بشی

مرسی که اطلاع دادی میام پیییییییشت

مامان آريو
24 دی 91 1:00
قفون حرف زدنت بشم عزيزم
نوشين مامان آريا
24 دی 91 10:30
بچه ها كلا هي تغيير ميكنن . يه سري عاداتشون عوض ميشه. مهيار جانا ببوسين ببخشيد دير مي كنم تا مي آم مي بينم يكي دو پست عقبم اما همه رو مي خونم و مي نويسم باي

نوشین جون مرسی از توجهت

مانلی مادر باران
26 دی 91 16:01
عزیزم هر برنامه ای رو شروع کردی حتما ادامش بده چون قطع کردنش از سرگیریش رو خیلی مشکل تر میکنه امیدوارم موفق باشی

مانلی جون دست رو دلم نذار فعلا فرصت نکردم کاری کنم ولی باهات موافقم وقتی برنامه های تربیتی تکرار میشه اثرش کمتره چون نی نی ها زرنگتر از اونی هستن که ما فکر می کنیم

مانلی
28 دی 91 8:22
سلام عزیزم من واسه باران هیچ زبانی رو آموزش ندادم چون میگن بچه با اول زبان مادریش رو خوب یاد بگیره تا توانایی یادگیری زبانش خوب بشه به نظر من شما از نت و کتابهای مختلف کمک بگیر و روی تقویت هوش مهیار جون کار کن فکر می کنم خیلی بهتر از چیزای دیگه باشه بعدشم که بزرگتر سه سال شد می تونی ببریش راه آینده نخبگان که یه موسسه استعداد یابی منم باران رو بردم اول یه سری تست میگیرن بعدش کارهایی که لازم انجام بدی رو بهت میگن ولی همه ی اینها برای بعد از سه سالگی الان فقط خودت باید با مهیار جون کار کنی با کتابایی مثل (همه کودکان تیزهوش اند اگر . . . )و ... میتونی شروع کنی همه بچه ها باهوشند اگه ما کمکشون کنیم که شکوفا شند موفق باشی عزیزم بعدا میام راجع به خواب مهیار هم بهت کتاب معرفی میکنم

مرسی خانومی از راهنماییت منتظرم واسه کتاب .این کتاب همه کودکان تیزهوشند رو تو یک ماهگی مهیار تهیه کردم با مراحل رشدش دارم جلو می رم خیلی خوبه







مانلی مادر باران
30 دی 91 16:09
سلام عزیزم از سری کتابهای مادر و پدر امروز به اسم خواب کودک نوشته سیوبان استرلینگ . انتشارات پیدایش . خیلی کتاب خوبیه به شرطی که هر برنامه ای ازش رو انتخاب کردی تا اخرش ادامه بدی نه مثل من شل و سفت کنی تا نتیجش این بشه که هنوزم بعد از سه سالگی همین مشکلو با باران دارم . مهیار گلمو ببوس

ممنونم مانلی جان حتماتهیه میکنمش شما هم باران جونی رو یه ماچ آبدار از طرف من بکن

مانلی مادر باران
2 بهمن 91 1:20
سلام سوده جون چشمم افتاد به روزشمار تولد مهیار دیدم 6 روز دیگه نصف یک سال رو پر میکنه ماشالا چشم رو هم بزاری میبینی راه میره حرف میزنه قدر این لحظات رو بدون که بیشتر از همیشه بهت وابسته است . راستی میتونی بجای رازیانه قطره شیر افزا بخوری اگه تو ترکیباتش رازیانه نباشه چون رازیانه فکر کنم حاوی هورمون زنانه است . جعفری و هویج هم شیر رو زیاد میکنن . شب خوش عزیزم

آره عزیزم این ماه واقعا زود تموم شد برام .باورم نمی شه به همین زودی6 ماه گذشت
چند وقته دیگه رازیانه نمیخورم ممنونم از راهنماییت







مامان محمد امين
3 بهمن 91 22:52
خاله جون همينجام...هر شبم به داداش كوشولوم سر ميزنم ولي ميبينم خبر جديدي نيست يواشكي ميرم

آره می بینی پسری شیطون شده الان یه دستش رو صفحه کلیده من هر چی تایپ می کنم اون بر باد می ده واقعا فرصت نمی کنم مطلب بذارم