مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

کلمه هایی که مهیار از نه ماهگی تا الان میگه

1392/6/19 17:03
نویسنده : مامان سوده
622 بازدید
اشتراک گذاری

 گل پسرم چند ماهه که با ما حرف می زنه و ما هم حسابی کیف می کنیم جدا به نظر من خیلی لذت بخشه که یه آدم کوچولو جلو چشمت رشد کنه و تو مرحله به مرحله و لحظه به لحظه کنارش باشی تلاش برای غان و غون کردن جای خودشو میده به ادای آواها بعد کلمه های نا مفهوم جایگزین می شن و کم کم زبان کامل تر میشه و لغات به وجود میان 

mama - ma - maman = مامان                                                      

ba =آب - به به      ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤                                                                      

da - dada  = زنگ در - زنگ تلفن - دردر

man - mam = من

she = شیر

daaaaad - daaady  = دالی                                                     

 و خیلی کم این کلمه ها استفاده میشه                   

bide = بده

bim = بریم  ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤                                                                                 

akh = آخ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهناز مامان ترلان کوچولو
20 شهریور 92 15:01
سلام قربون جیگر خاله بشم که اینقدر ناز حرف میزنه از لغت نامه ی ترلانی هم دیدن کنید


ای به چشم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
22 شهریور 92 1:17
ســــلام عزیزمــ...
ممنون عزیزدل ...
خیلی خوشحال شدم از آشناییتون ...
بیشتر خوشحال شدم از اینکه فردا میبینمتون ....
گلم دیروقتـــ کامنتت رو دیدم ایشالا فــردا بهتـــ اس میدم تا با هم هماهنگـــــ شیــــــم ...
اسم من زینبـــــ ...
ببوس مهیار عزیز و ...
با اجازه لینکتون میکنمـــ ...
راستی بیشتر مامان ها با همسرهاشون میان گفتم که در جریان باشی گلمـــ...

مرسی خانومی از برنامه ریزی تون خیلی قرار خوبی بود منم لینکتون می کنم

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
22 شهریور 92 1:18
ساعتــــ قــــــــرار : 4 عصـــــــر جلوی دربـــ اصلی نمایشگــــاه ...
مامان زری
22 شهریور 92 22:45
سلام سوده جون من مامان آرنیکا هستم خیلی خوشحال شدم دیدمتون
من لینکتون کردم شما هم پیش ما بیاین


سلااااااااااااام مامان ارنیکا ناز نازی حتما میام پیشتون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 شهریور 92 5:56



بووووووووووووووووووووووووووس
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
23 شهریور 92 14:37
سلام سوده جون کلی گشتم تا تو فرشته های 91 پیداتون کردم. لینکتونم کردم. بوس بوس


مرسی شقایق جون منم با کمال میل لینکتون می کنم