مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

فرهنگ لغت مهیار جونم

1392/8/25 16:32
نویسنده : مامان سوده
706 بازدید
اشتراک گذاری

    ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤          ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤          ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤           ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

این کلمه هاییه که مهیار تا سیزده ماهگی  میگفت :                                                     

ba =آب - به به       she = شیر                                                                       

da - dada  = زنگ در - زنگ تلفن - دردر

man - mam = من    baba = بابا

daaaaad - daaady  = دالی                                                                   

bide = بده    bim = بریم    akh = آخ   بع بعی میگه = بع بع

شکلکهای جالب و متنوع آروین

حالا اینا بهش اضافه شده:

بابای = خداحافظی  

با آآآآآ= بالا

بابایی= یه بار بابای امین داشت میبردش پارک از ذوقش تو راه پله ها تند تند میگفت بابایی  niniweblog.com

 تو خونه همش امینو صدا میزنه بابا  .حتی وقتایی که امین خونه نباشه !!!! 

بو / پو=توپ   niniweblog.com

 دای /داعو=دایی  niniweblog.com

 ازش می پرسم شب کی میخواد بیاد خونمون ؟ میگه دای

مه = مهیار

وقتی میگم اسمت چیه ؟ میگه مه بعدشم کلی ذوق میکنه

گیژه = گوجه فرنگی محصل

خی / خیا = خیار                                                      

با = باز

وقتی میخواد در چیزی رو باز کنه میگه

به به = غذا   شکلکهای جالب آرویــــــــن 

یه وقتهایی هم وقتی داری غذا یا شیر میخوره سرشو تکون میده و میگه به به

نای نای = رقصیدن  زبانکده محصل

بهش میگم مهیار جوراباتو بپوشی کجا بری؟میگه ددردر

دیش=جیش

یه وقتایی که تو پوشکش جیش میکنه میاد میگه دیش

ما = ماشین

دییییز = هواپیما

اووووووووو = الو 

وقتی گوشی میگیره دستش میگه اوووو

بدو بدو / بردو بردو = بدو

یه وقتایی که گشنه است تا شیرش آماده بشه میگه بدو بدو بعضی وقتا هم در حال بازی این کلمه رو تکرار میکنه

داخه = داغه

لالا = خواب

وقتایی که خسته است میگم مهیار لالایی بگو خوابت ببره سرش تکون میده و میگه لالای لالای

شب ها هم بهش مهیار بریم بخوابیم ؟ خیلی قاطع میگه نه

اینا رو هم بعد از کلی سر و کله زدن تازه میگه البته نه همیشه

جوجه میگه = دیک دیک یا دی دی

هاپو میگه = آپ آپ 

 محصل

گاوه میگه = ماااااا ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مانلی
25 آبان 92 18:37
الهی قربون اون دیک دیک کردنش سوده جون خیلی خوبه که اینا رو مینویسی چون یه روزی یادت میره مهیار اینطوری حرف میزده مثل من که فکر میکنم باران از اولش همینطوری کامل حرف میزد
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
26 آبان 92 12:49
ماشالا ب حرف زدنت خاله جووووووووووووون ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 آبان 92 16:16
جونم قربون حرف زدنت و خنده هات عزیزم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 آبان 92 16:16
مامانی آپیم...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آبان 92 19:24
افرین به پسر شیطون ما که کلی حرفهای قشنگ قشنگ یاد گرفته و با حرفاش دل مامانی رو میبره عزیزم من تو کلاسهای اردیبهشت شرکت نکردم چون به نظرم بچه ها رو بیشتر وابسته میکنه و بعد برای رفتن به مهد بیشتر دچار مشکل میشی که ازت میخواد مثل اونجا تو کلاس کنارش باشی تجربه خواستی ندارم اما خوشحال میشم تو تجربیاتت و به من بگی من کلاس شنای مادر و کودکش ثبت نام کردم و هفته ای یک جلسه دارم میرم که عالیه
فاطمه
20 آذر 92 4:26
امشب گفتم هنوز منو به اسم خاصى صدا نميكنى آخه واست هنوز سخته اسم من، مهم نيست كه صدام كنى يا نكنى مهم اينه كه الان مطمئنم تو ذهنت جا دارم چند روزى كه نباشم وقتى ميام دلتنگيتو نشون ميدى دوست دارم خيلى زياد