مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

عادت های مهیار جون در سن 3 تا 4 ماهگی

1391/9/7 4:14
نویسنده : مامان سوده
644 بازدید
اشتراک گذاری

 من عادات ماه قبلمو دارم منهای اینا :

بازی با زبونمو فراموش کردم ، در مورد شیر خوردن صبور تر شدم و وقتی گرسنه ام کمتر سر و صدا راه

می اندازم . دیگه وقتی کلافه ام سرمو نمی چرخونم  .

و اینا رو اضافه کردم:

 

niniweblog.com

با صدا می خندم  و تو خنده هام جیغ کوچولو می کشم .

عروسکامو با دستم نگه می دارم و می خورم .

 

از اینکه آروم تو صورتم فوت کنین خیلی خوشم می آد و کلی براتون می خندم

موهاتونو می کشم

از اینکه جلو آینه برم خیلی خیلی خوشم میاد و کلی دست و پا می زنم

گاهی اوقات حدود 10 دقیقه دست و پاهامو آروم تکون می دم و از خودم صدای گیییییییییخ در می آرم

با صداهای آشنا برمی گردم و نگاه می کنم

وقتی شبا گرمم می شه دو تا پاهامو می اندازم روی لحافم تا هوا بخورم

وقتی مامانم غذا می خوره منم باید شیر بخورم

از اینکه منو تو بغل بگیرین و آروم بچرخین و برقصین خوشم میاد.

منو از قسمت سینه قلقلک بدین تا براتون لبخند بزنم.

و یه روز قبل از تولد 4 ماهگیم، یه غلت کامل واسه مامان و بابا زدمتشویق

دو بار واسه مامان وبابام شصت پاموگرفتم البته هنوز طول می کشه تا برام عادت بشه

 از خود راضیما اینیم دیگه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)