مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

معمایی که مهیار حل کرد

1391/12/12 1:58
نویسنده : مامان سوده
661 بازدید
اشتراک گذاری

 

چهارشنبه 02/11/1391 داشتم آشپزخونه رو تمیز می کردم و گاهی با صدای بلند با مهیار صحبت می کردم . گل پسری تصمیم گرفت بیاد پیش مامانش اما یه مانع بود . قسمت ورودی آشپزخونه که یکم بالاتر از سطح پذیراییست . مهیار گیر کرده بود اول کلی تلاش کرد اما نمی دونست که باید چی کار کنه .سوالسوالسوال

بعد از تلاش یه کم ساکت شد و دور و برش رو نگاه کرد باز هم راه حلی نبود .

شروع کرد به نق و نوق منم داشتم نگاهش می کردم و بهش کمک نکردم . بعد از یه کم نق و نوق چرخید و رفت تو پذیرایی واسه خودش خزید به این طرف و اون طرف.

بعد از ظهر داشتم آشپز خونه رو  جارو برقی می کشیدم  از اونجایی که مهیار خیلی سیم دوست داره همینطوری رد سیم جارو رو گرفت و خزید تا رسید به ورودی آشپزونه دوباره می خواست بیاد پیش من اما نمی شد .  منم همینطوری نگاهش می کردم که پسرم بعد از کلی کنکاش کردن فهمید باید یکم کمر مبارک رو بال بده تا بتونه از اونجا رد بشه

 و از اون روز به بعد همش در حال ورود به آشپزخونه بازی با دمپایی ها ،خزیدن به طرف سبد سیب زمینی و پیازها و کلا کشف محیط آشپزخونه اس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد امين
12 اسفند 91 3:40
حسابي كارت در اومده ماماني از اين به بعد بايد از رو سيب زميني بيازا راه برين
مانلی مادر باران
13 اسفند 91 0:46
ای وای سوده جون تنها محل امن خونتونم لو رفت


مامان آناهیدمهربون
13 اسفند 91 1:30
ای جان به این عزیزم.میگم این اناهید من کی این خزیدنو یاد میگیره؟
مامانی عزیز من شما رو به یه مسابقه دعوت کردم. لطفا یه سر به وبلاگ اناهید جونم بزنید.


عزیز م یاد می گیره یه چشم به هم بزنی می بینی دو تایی دارین تو خونه می خزین اون واسه بازی مامانش هم واسه اینکه مواظبش باشه
ممنونم از دعوتت حتما میام
نوشين مامان آريا
13 اسفند 91 9:37
آفرين مهيار جان مي بيني مامان جون بچه ها باسعي و تلاش و پشتكار بالاخره به اون چيزي كه مي خوان مي رسن
شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 11:28
هورااااااااااااااااا اولین ورود به آشپزخونه همون جا که نی نی های دیگه خیلی تعریفشو می کردن بریم ببینیم چه خبره
جشنواره بزرگ تولید کتابهای صوتی کودکان
14 اسفند 91 13:15
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.
مامان ماهان
14 اسفند 91 19:05
7 ماه و 7 روزگی مبارک گل پسر.


ممنونم عزیزم
فائزه مامان مهدیار
17 اسفند 91 15:20
ای جانم آفرین پسری باهوش مامانی بیا خصوصی