مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

من شبیه کی ام ؟

1391/12/7 1:24
نویسنده : مامان سوده
726 بازدید
اشتراک گذاری

 به نظر شما مهیار شبیه کیه ؟

 

نظر من وامین یه چیزه و نظر اطرافیان یه چیز دیگه ممنون می شم اگه نظرتونو برام

 

بذارین فقط عکس هایی که گذاشتم سنشون با الان مهیار یکی نیست اما فکر میکنم

 

تو یه نگاه کلی بشه نظر داد

 

 

برای دیدن عکسها لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

مهیار جوجو

 

 

امین وقتی سه ماهه بوده

 

 عمه نازی وقتی نمی دونم چند وقته بوده

 

 

دایی علی فکر کنم سه ساله بوده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 8:27
عکس اول مخصوصا چشمها


مرسی نظرتو گفتی عزیزم
مامان مینا
7 اسفند 91 8:37
سلام دقیقا شبیه امینه. حالا این امین آقا کیه؟؟؟؟


مینا جون امین باباشه که خیلی مینازه میگه مهیار شبیه منه
مانلی مادر باران
7 اسفند 91 10:48
اول بگم پست جالبیه منم تو فکرش بودم ولی اسکن عسکامونو ندارم . وقتی عکسای مسافرت شمالتونو دیدم اگه اشتباه نکرده باشم وهمونطوری که حدس زدم عکس اول شما و باباش باشین میخواستم بگم ترکیبی از شما و باباشه چون عکس باباش دور دقیق نمیتونم بگم چه عضوی از صورتش به باباش رفته ولی تو عکس اخر اگه شما باشین به نظرم بینی و ابروهاش خیلی شبیه شماست حالا که عکس داییشو دیدم مطمئن شدم بینی شبیه دایی علی لب مهیار شبیه شماست و ابروهاششبیه دایی علی ش . چشماش شبیه باباش


مانلی جون ممنونم منتظر پست عکس هاتون هستم
مانلی مادر باران
7 اسفند 91 10:50
بازم از روی عکس خیلی نمشه درست گفت ولی امیدوارم درست بوده باشه اگه عکس بچگی های خوتونو میزاشتین بهتر بود

منم اسکن عکسمو نداشتم اما شبیه بچگی های من نیست
مژده (مامان پردیس)
7 اسفند 91 11:06
وای سوده جون چه عکسهای باحالی گذاشتی همه کوشولو بودن .
اتفاقا منم روز جمعه از روی آلبوم بچگی خودم عکس گرفتم میخواستم بذارم تو وبلاگ پردیس واسه نظرسنجی الان خیلی برام جالب بود که شما این کار رو کردی عجب تفاهمــــی.

والا چی بگم بچه ها چهرشون طوری ترکیب میشه که اصلا نمیشه تفکیک کنی مثلا اطرافیان ما به من میگن وای چقدر پردیس شکل خودته ولی اگر فرداش دوباره ببینن میگن وااا این که فقط آقا احسانه !!!!!! ههههه

به نظر من چشمها و لب های مهیار جون بیشتر شبیه شماست و بقیه صورتش به امین آقا شبیه تره ولی بعضی عکسهاشو که نگاه میکردم باز خیلی فرق میکرد و نمیتونستم درست تشخیص بدم

مهم اینه که خوشگله


ممنون عزیزم منتظر پستت هستم روزهای اول که عکس پردیس جونودیدم گفتم چشماش مثل مژده است درشت و قشنگ الان هم واقعا هم شبیه شماست و بعضی وقتها هم امین میگه شبیه بچگی های آقااحسان زهراست


مامان محمد امين
7 اسفند 91 11:19
آخـــــــــــــــــــــــي عزيزم...به نظر من مهيار جون copy & paste بابا جونشه فقط لبش به باباش نرفته مماغو چش و فرم سرش همونه...ابرو هم به داييش رفته احتمالا لب و دهنش به مامي جون رفته باشه....ولي در كل مهيار جون خيلي ني ني ناز و دلچسبيه...از هر كي يه تيكه خوشملشو گرفته هزار ماشالله


منم نظرم همینه عزیزم لبهاش من ابرو دایی علی بقیه اش امین
مامان ماهان
7 اسفند 91 13:48
بینی مهیار جون کپی باباشه.چشمهاشم یکم به عمه اش شبیه.
لباش هم فکر کنم شبیه شماست.
کلا بچه ها هر روز یه قیافه ای دارند
مهیار جون خیلی نازه بماچش


ممنونم عزیزم که نظرتو گفتی
مامان آريو
8 اسفند 91 14:11
سوده جون منم ميگم مهيارجونم شبيه باباامينشه هرچند كه من دوس ندارم بچه شبيه باباش باشه آخه هر چي باشه ما مامانا 9ماه بچه رو تو شكم نگه ميداريم و اين خيلي نامرديه كه به باباشون برن
مهيارجونمو ببوس كه اينقد نازو خوشگله


ممنونم عزیزم
مامان محمد امين
8 اسفند 91 16:17
ههههههههههه.....خوشحالم كه نظرم با نظر خودت يكي بود مامان جووووووووووووووون....خدا مهيار عزيزو حفظش كنه
فائزه_مامان مهدیار
9 اسفند 91 0:41
به نظرم مهیار جون شبیه باباشه حالا چرا میخواید بدونید شبیه کیه؟ مهم اینه دردونه ی بابا امین و مامان سوده س ببوسش


مرسی عزیزم آخه تو اطرافیان هر کس یه ایده داره دوست داشتم ببینم نظر دوستامون چیه
نوشین مامان آریا
10 اسفند 91 0:05
سوده جون عکسای شمالتونو که نگاه کردم عکس پدرش کمی دور بود اما فکر کنم چشماش و لبای خوشگلش به شما رفته اما کلی شبیه پدرش هم هست بهرحال عزیزمون خیلی نازه و قشنگه چشم بد ازش دور باشه ایشااله


ممنونم نوشین جون
مامان کیان کوچولو
11 اسفند 91 15:33
عزیزم به نظر من شبیه باباجونیه دیگه ...
عکس خودتم میذاشتی خوووووب ؟؟



عزیزم مهیار شبیه بچگی های من نیست به نظر من فقط لبهاش شبیه منه و بیشتر شبیه امینه