مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

جشن تولد آرتین جون

1393/8/16 13:20
نویسنده : مامان سوده
1,287 بازدید
اشتراک گذاری

 

سه شنبه اول مهر تولد آرتین جون دعوت شدیم

 

 

 

سعیده جون کلی زحمت کشیده بود وحساااابی بهمون خوش گذشت  بوس

بچه ها یه عالمه بازی کردن  made by Laie

مامانا هم کلی زدیم و رقصیدیم        

 

http://s3.picofile.com/file/7405064294/5.gif

وقتی من و مهیار جون رسیدیم ،آوا جون و ایلیا جون و سما جون و مشکات جون با ماماناشون. ودوست جدیدمون محمد رهام با مامان سمانه رسیده بودن .آرشان شیطونو مامان شقایق هم بعد از ما اومدن

 

 

پسرم داره پف فیلشو با نی میخوره خندونک

 

 

 

 

 

 

 

روز خوبی بود و حسابی روحیه مون  شااارژ شد

یکی از مزایای این مهمونی هم آشنایی با دوست خوبم سمانه جون بود

که امیدوارم دوستیمون ادامه دار باشه

شب اصلا دلم نمیخواست مهمونی تموم بشه ها

اما تموم شد

ما رفتیم و سعیده جون موند با یه عالمه کار . اتاق آرتین که عین بمب منفجر شده بود

اینم قیافه ی سعیده بعد از رفتن ماها

 

                              Smiley  

 

تو این پست یه عالمه مطلب گذاشته بودم اما همش هنگ میکنه

فعلا بای تا بقیه ی مطالبو تو یه پست جدید بزارم

پسندها (2)

نظرات (2)

فریده
17 آبان 93 9:10
همیشه به شادی و تفریح و جشن تولد
مامان آرتین
18 آبان 93 9:14
آخی چه عکسای نازی. یه سریاشو من نداشتم. من کاری نکردم. در کنار شما بودن خیلی برام ارزشمنده. همتونو دوست دارم و به دوستی با شماها افتخار میکنم.