مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

14 تیر ماه پنجمین سالگرد ازدواج من و امین

1393/4/19 3:2
نویسنده : مامان سوده
2,597 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلک های محدثه

 

از لحظه ای که با تو هم پیمان شدم

روزها و ماه ها و سال ها گذشتند با تلخی ها و شیرینی ها

خداوند را شکرگزارم که هر لحظه تو را در کنار خود احساس کردم

شادیها را به کامم شیرین تر کردی

ودر تلخی ها همرا ه و همقدم بودنت را به من ثابت کردی

عزیز لحظه های بیقراری ام

محبت  سالگرد ازدواجمون مبارک  محبت

 

 

شکلک های محدثه

 

امسال خودم کیک پختم و با ایده ی خودم تزیینش کردم

 

 

 

یعنی از هر انگشتم یه هنر می باره به خدا راضی

کیک بستنی هم درست کردم 

 

 

دیدین از هر انگشتم یه هنر می باره

و پودینگ آلبالو که خیلی سخت از قالب بیرون اومد و یکم خراب شد

 

 

اصلا گفتم بزار یکیش خراب بشه چشم نخورم یه وقت دروغگو

 

 

وقتی پودینگو از یخچال آوردم بیرون مهیار گیر داده بود ناخنک بزنه

منم میگفتم این مال جشنمونه نمیشه الان بخوری

یه کم با عصبانیت نیگام کرد و با صدای بلند می گفت :قاشق بیار  قاشق بیار  عصبانی

یعنی چنان اخمی کرده بود که با دو دست ادب دسرو تقدیمش کردم و در عرض چند دقیقه نصفش تیر تو پر شد

غمگین

 

بقیه اش رو هم فرداش خورد بوس

این بچه خیییییلی پودینگ دوست داره

 

 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

  امسال سالگرد ازدواجمون مهیار کیکو برید. چقدر تند تند داره روزها میگزره

مثلا ببینین من و امین چه زود بزرگ شدیم

خندونک

 

 

ممنونم از اینکه همراهیمون می کنین

تا پست بعدی

بااااااای باااااااااای

پسندها (7)

نظرات (10)

فروشگاه نادین
20 تیر 93 22:59
سلام دوست عزیز... انشالله همیشه شاد و سلامت در کنار خانواده باشید. لوازم جشن تولد - دست سازهای نمدی - ادویه های ترکیبی nadin-shop.ir
مامان سحر
21 تیر 93 0:47
سوده جون تبریک !ایشالا سالهای سال با خوشی وسلامتی کنار هم باشین...شادیاتون روز افزون.. مهیار جون دل منو حسابی برده با اون موهای نازشش.. راستی منم رمز میخوام اگه میشه..ببینم چطوری پسزی زو از شیر گرفتین..لطفا راستی ماهمیشه میایم اینجا هان!اگه شما دیر دیر میاین!
مامان سوده
پاسخ
ممنونم گلم شما همیشه به من لطف داری و تند تند بهم سر میزنی رمز هم به چشم
زهرا مامان ایلیا جون
21 تیر 93 4:09
سوده جووون واقعا که محشری عزززیزم ماشالله به این همه هنر و خلاقیت من که ندیدم خرررراب باشه ..کو کجاش اسفند فراموش نشه لطفا
مامان سوده
پاسخ
زهرا جون واقعا خراب نشده عایا؟؟؟؟؟؟
زهرا مامان ایلیا جون
21 تیر 93 4:10
سالگرد ازدواجتون مبارک باااااااااانو ان شالله سالها در کنار هم با عشق زندگی کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید براتون بهترین ها رو ارزو میکنم چشم بد از زندگیتون دور باشه ان شالله عکستون خیییییییییییییییییلی قشنگه
مامان سوده
پاسخ
چه دعاهای خوبی
فریده
23 تیر 93 12:30
سالگرد ازدواجتون مبارک ، امیدوارم سالهای سال کنار همدیگه شاد و خرم زندگی کنید
مامان زری
26 تیر 93 22:36
سوده جونم سالگرده ازدواجتون مبارک باشه عزیزم امیدوارم سال های سال شاد و خوشحال باشین و سایتون بالا سر پسر خوشگلتون راستی کیکتم عالی شده ،افرین که انقدر هنرمندی واییییییییییییی مهیار طلا هم خیلی بزرگ شده و البته اقا
مانلی
28 تیر 93 13:45
سلام سوده جون حسابي تركوندی ، مبارك باشه عزيزم اميدوارم هميشه در كنار هم خوش باشين ، واقعا بايد برا خودت اسفند دود كنی خيلی با حوصله و با سليقه ای . عكس خودت و شوهرتم خيلی سوپرايز جالبی بود ای شيطون از اون موقع يعنی ...
مامان سوده
پاسخ
مرسی خانومی راستش تازگی کشف کردم خیلی با سلیقه ام
ماماني
30 تیر 93 11:55
بابا هنرمند يه كوچول از هنرات رو به منم قرضي بده خيلي همه چيز خوشگل و دوست داشتني بود اميدوارم سالهاي سال در كنار هم روزاي خوبي رو سپري كنين در پناه خدا باشين
نوشین مامان آریا
30 تیر 93 12:15
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ایشااله سالیان سال در کنار هم روزهاتون رنگی رنگی باشه به به از این کیک و دسر همه چی عالی بود خسته نباشید این کوچولوی شیرین هم که نگو
مامان سوده
پاسخ
مرسی نوشین جونم دوست با وفا
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 93 15:09
سالگرد ازدواجت بازم مبارک دوست هنرمند و خوشگل من. ببببببببببووووووووسسسسسسسسس
مامان سوده
پاسخ
مرسی شقایق جونم