مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

این همون مطلب رمز داره

1393/4/15 23:27
نویسنده : مامان سوده
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 همیشه میگن زندگی پستی و بلندی داره راست میگن 

 

گاهی من تو بلندی هام و غرق آرامش اونقدر آروم که فراموش میکنم طعم تلخی رو

 

و اما گاهی هم درگیر  سرازیری های زندگی  میشم

 

و اونموقع است که انگار دنیا روی سرم خراب شده

 

اما شیرینی ها فراموشم نمیشن

 

واقعا فراموشم نمیشن

 

بهم انگیزه میدن تا خودمو بالا بکشم و درگیر پستی ها نباشم

 

زمانی که صرف میشه مهم نیست . همراهانی که حذف میشن مهم نیستن

 

برام این با اهمیته که دوباره به اوج و آرامش برسم

 

 تیر ماه امسال روزهاخوبی رو شروع کردیم

 

 تصمیم دارم تفکر و تعقلم رو عوض کنم نگاهم رو به گروهی از آدم ها تغییر بدم

 

همیشه کامل بودن کافی نیست

 

ادعای کامل بودن ندارم اما تلاشم تکامل بود

 

همیشه راضی نگه داشتن دیگران لازم نیست

 

گاهی باید در برابر نقص ها ناقص جلوه کنی تا آسیبی نبینی

 

مهم نیست قضاوت دیگران چی باشه

 

مهم نیست که حریم شخصی من هر روز کوچک و کوچکتر باشه

 

و محدوده حضور اطرافیانم کمتر و کمتر بشه

 

مهم حفظ حرمت این حریمه. که وظیفه ی منه در برابر خودم

 

گاهی سکوت کردن به من فرصت نظاره کردن به اطرافم رو بیشتر میکنه

 

من در سکوت شاهد دست و پا زدن آدمهایی  بودم 

 

که غرق بی فکری و بی منطقی و بی مسئولیتی  خود شدند

 

و سکوت من به آنها فرصت بیشتری داد برای نمایان کردن نقص های شخصیتیشان

 

و بهترین فرصت را برای من فراهم کرد تا حذفشان کنم از ذهنم و از زندگی ام

 

 و خودم را حذف کنم از توقعات و انتظارات بی موردشان

 

و یقین دارم  که به آخر خوب میرسم چون توانمندم

 

 یقین دارم که به آخر خوب میرسم چون انگیزه هایی قوی در درونم دارم برای زندگی

 

پستی های زندگی آزار دهنده اند

 

اما اینبار به من آموختند که بهتر زندگی کنم

 

و قدرتم را برای بالا رفتن بیشتر کردند

 

من خوشبختم و آزاد

  شکلکهای جالب آروین

 

آزادم چون همسری همراه دارم

 

و خوشبختم چون عشقی در درونم دارم

 

 همیشه آخر همه چیز خوب می شه اگه نشد هنوز  به آخرش نرسیده

 

من خواستم و تونستم آخر این قصه رو خوب تموم کنم اونقدری که آرامش مهمان همیشگی

زندگیم باشه

پسندها (3)

نظرات (12)

خدیجه مامان آوا
16 تیر 93 0:08
گلم متنی که نوشتی پراز معنا بود و جای کلی فکر کردن عزیزم خوشحالم که خدا دوست با اراده ای مثل تو به من داده و امیدوارم تو زندگی همیشه شاد و خوشبخت باشی در کنار امین اقا و مهیار گلم
مامان سوده
پاسخ
ممنونم خدیجه جون
نسيم مامي باربد
16 تیر 93 1:12
واي سوده جون خيلي زيبا حرف دلت رو نوشتي انشالله هميشه در کنار اقا امين و مهيار جان خوب و خوشبخت باشيد و چشم بد ازتون دور بمونه دوست خوبم
مامان سوده
پاسخ
مرسی عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 تیر 93 8:18
وااااااااای سوده جونم خدا امین آقا و مهیاری رو برات حفظ کنه. خدا رو شکر که همدل و همراهین با هم. عشقم موفق باشی تو زندگیت.
مامان سارا
16 تیر 93 10:42
سوده جوووون عجب متن قشنگی نوشتی عزیزززززززززم. ایشالله همیشه شاد باشی و در کنار همسر و پسر نازت با آرامش زندگی کنی
مامان سوده
پاسخ
ممنونم سارا جون
سپیده..مامانه پارسا
16 تیر 93 15:49
خیلیییییییییییییییی قشنگ بوووود
زهرا مامان ایلیا جون
16 تیر 93 19:13
سوده جون دوست خوب و مهربونم بهت افتخار می کنم که انقدر قشنگ با پستی بلندی هااای زندگی کنار میای و نمیزاری تا پستی های زندگی باعث بشه خودتو پست کنی هستن ادمهایی که ارزش ندارن کنار ادم باشن و بنظر من این ادمهاا باید حذف شن بدون چون و چرا خلاصه ختم کلام باهات موافقم دوستم
مامان سوده
پاسخ
زهرا جون دوست همراه و خوبم ممنونم ازت
زهرا مامان ایلیا جون
16 تیر 93 19:13
آدمهایی اطرافم هستن که فکر می کنن برای بردن اسمشون، باید وضو گرفت و بسم الله گفت! ولی من برای صدا کردنشون اعوذ بالله می گم...
شقایق.مامی ارشان
16 تیر 93 19:23
چقدر قشنگ، چقدر معنی حرفاتو فهمیدم، چقدر خوب ، چقدر .... دوست من عالی بیان کردی انشالا همیشه بخندی، موفق باشی
مامان سوده
پاسخ
مرسی گلم چه دوستای خوبی دارم منهمین برام بسه
ناشناس
18 تیر 93 11:18
آدم ها به اندازه کمبودهایشان دیگران را آزار میدهند
مامان سوده
پاسخ
موافقم
مانلی
18 تیر 93 15:28
سلام سوده جون هنوز یه تحویل پروژه واسه بیست و دوم دارم سرم خلوت تر شد حتما میام مفصلا با هم میحرفیم عکسای پارک رو دیدم همیشه به گشت امیدوارم تو زندگیتون پر باشه از این تفریحات و روزهای خوش
مامان سوده
پاسخ
مانلی جون چقدر دلم تنگ شده واست امیدوارم زودتر پروژه با موفقیت تموم بشه ودوباره کلی بحرفیم با هم
شیرین مامان سما خانوم
19 تیر 93 16:24
سوده مهربونم خانومم زندگی با مشکلاتش ادم قوی تر و با اراده تر میکنه پس با ارداه کامل شروع به حذف مزاحماا کن.ما هم برات دعا میکنیم
احمد
6 مرداد 93 10:46
دختر عزيزم. دلنوشته ات را با دقت خواندم، دل نوشته اى كه بر گرفته از اتفاقات و مشكلاتى كه خواسته و نا خواسته توسط بعضى از مدعيان فرهنگ و انديشه و مذهب !!كه منجر به بر هم زدن ارامش و امنييت روحى وروانى يك زندگى شده. زندگيى توام با ارامش ، كه حاصل تدبير و درايت ،صداقت ، قناعت و صبر و شكيبايى چندين ساله تو و همسر با وفا وهمراهت امين اقا بوده است. (زبانزد عام و خاص بوده) اين حقير اسنتباط و نتايج حاصله رو متذكر مى شوم: ١-منطق رياضى: اگر مشكلى به سادگى حل شد،بدان را حل ان اشتباه بوده است.٢- قصه خوابيدن وجدان بعضى ادمها روى خوابيدن اصهاب كهف را سفيدمى كند.٣- برخى افراد وقتى پاى منافع شان در ميان باشد.شتاب تولد كودك هفت ماهه را دارند.!!! اما وقتى بوى منافع نمى ايد اصولا دوست ندارند متولد شوند، و گاهى با سكوت بى جا يا هياهو و سفسطه، روح و جان انسان را ازار مى دهند.پس ياد گرفتيم: كه ظلم نكنيم، كه ظلم چه گناه نا بخشودنيه. دروغ نگوييم زيرا دروغ ظلم كثيفى است. به كسى تهمت نزنيم زيرا تهمت خيانت ظالمانه است. بى انصافى نكنيم زيرا كسى كه انصاف ندارد شرف ندارد. مغرور و خود خواه نباشيم زيرا باعث مى شود، حقايق وجود را نبينيم. فهميديم كه: "خدا ادمها رابه دليلى به زندگى وارد و به دليل بهتر انها را خارج مى كند". گمنام و تنها باشيم تا در غوغاى كشاكش هاى پوچ مدفون نشويم. داماد عزيزم و دختر نازنينم. يادتان باشد گذشته را اگر به دوش بكشيد،كمرتان خم مى شود.. ولى اگربذاريد زير پا قدتا4ن بلند مى شود... "عشق و محبت" رد پاى خدا در زندگى است، اميد وارم زندگييتان پر از رد پاى خدا باشد. زندگي تان را در دست توانمند خداوند قرار بده، و به اوتوكل كنيد، كه چراغ و هدايت گر راهت باشد..دخترعزيزم به قابليت خود در گرفتن تصميمات متحول كننده زندگى ، در شجاعت و دفاع كردن از خود ترديد نكن.خداوند يار و نگهدارتان .احمد