مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

عکس های مهیار جونم

1393/4/15 1:35
نویسنده : مامان سوده
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس 

  

تا

  

ماهگی

 

 

مهیار جون و آقا اشکان که مهمون خونه ی مامانی بود

 

 

 

 

وقتی مهیار و امین تنها می مونن

 

 

 

در این حالت هم داشته با امین حرف میزده

کلا خیییییلی حرف میزنه

مخصوصا وقتایی که می خواد مقاومت کنه واسه خواب

 

 

بابای مهربونم وقتی داشتم مهیارو از شیر میگرفتم هر روز میبردش پارک محبتمحبتمحبت

 

 

مهیار /کوآلا/باب اسفنجی

 

 

کوآلا مدت ها پوشک میشد

 

 

 

 یه لحظه غفلت از مهیار این صحنه ها رو به وجود میاره

 

 

 

 

 

 

آب بازی در هر شرایطی

 

 

 

وقتی شاکی میشه

 

 

به تقلید از من تیپ زده خندونک

 

یه مدت بود همش با مامان میرفت سوپر محل خرید و بیشتر انتخاب هاش این مدلی بود

یک بسته پنیر کیبی

بستنی

شیر کاکائو واسه من

شیر موز برای خودش

شانسی که ترجیحا عکس باب اسفنجی داشته باشه

دسر دنت

قرص اسمارتیز

سوپری محل هم به آقای قرص میشناسش

 

 

 

 

 

 

 

 

هر چیزی هم گیرش بیاد میاره میگه بخون

همه چی واسش کتاب قصه است

یه مدت این برچسب ها رو دونه دونه میاورد میگفت بخون

 

 

نمایشگاه کتاب که دوتایی رفتیم

 

 

با وجودیکه روز های آخر  نمایشگاه رفتم خیلی شلوغ بود . منم مهیارو سپردم به غرفه ی ایرانسل و رفتم براش خرید کردم  خندونک 

 

 

با لگو ها صندلی درست میکنه و میشینه

 

 

 

 

 یه روز هم با دوستام پارک المهدی قرار داشتم که مهیار جونو بردم با خودم

 

 

 دوستام رفتن و مهیارو بردم قسمت بازی  

یه بچه با دوچرخه اش اومده بود پارک. مهیار دوچرخه رو ازش گرفت و سوار شد عینک.

طفلی اونم رفت با تاب و سرسره بازی کردخندونک

 

 

 

 

 

 

از حموم اومده بیرون

 

 

دریاچه تهران دوستی مهیار و پیشی

 

 

نقاشی نقاشی 

 

 

به مامانم گفت برام لب تاب بکش که ستاره داره

 

 

 

 

 

مهیار و حنانه

 

 

 

 

 

 

اولین افطار ماه رمضان امسال مامان و بابا مهمونم بودن

 

 

 

 

داره کارتون می بینه

 

 

 

 

و یه خواب ناز که من عاشق این مدلی خوابیدنشم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خدیجه مامان آوا
16 تیر 93 0:10
مهیارم همیشه شاد و سر زنده باشی گلم
مامان سوده
پاسخ
کنار شما دوستای خوب ان شا الله