مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

پارک آب و آتش

1393/4/17 3:55
نویسنده : مامان سوده
921 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه روز سه تایی رفتیم پارک آب و آتش

یه دست لباس اضافه هم برای مهیار برداشتم که حسابی آب بازی کنه اونجاچشمک

یه خورده آب بازی کرد اما نه اونقدی که من انتظار داشتم

 

 

http://s3.picofile.com/file/7405064294/5.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه کم که بازی کرد اومد به من و امین گفت بیاین بازی  خندونک

یه آقایی هم اونجا واستاده بود مامور این بود که بزرگترها کودک درونش فعال نشه عینک

به مهیار گفت فقط خودت نه 

و پسر دل نازک من قهر کرد و دیگه نرفت زیر آب دلخور

یعنی قیافه اش دیدن داشت وقتی با آقاهه قهر کرده بودخنده

همینجوری اومد سرشو تکیه داد به من و بغض کرده بود همش هم میگفت : آقا دعوا غمناک

 

 

لباسش رو عوض کردیم و رفتیم یه قسمت دیگه ی پارک تا اون آقاهه رو نبینه یاد غم و غصه هاش بیوفته خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازم یه روز خوب سه تایی کنار هم محبت محبت

پسندها (1)

نظرات (2)

نوشین مامان آریا
18 تیر 93 1:26
عزیزم نبینم ناراحت باشی خوشگل خاله چقدر بی ادب بوده که پسر مارو ناراحت کرده عوضش قسمت دیگه پارک بهت خوش گذشته عزیزم
مامان سوده
پاسخ
. ممنون نوشین جونم
زهرا مامی ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 تیر 93 20:42
الهی خاله فدات عشق من ناراحت شده بودی و قهر کردی آاااخی خیییلی این پارکه باحاله ما پارسال رفته بودیم ایلیا رو با هزار تا وعده از اب کشیدیم بیرون منم لباس و حتی کفش اضافه برده بودم با خودم چون میدونستم ایلیا ازاب دل نمیکنه عکسات خیییلی قشنگ بود عسلی
مامان سوده
پاسخ
ای جونم ایشالله با هم بریم ایندفه