مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

فروردین 1393 پست چهارم

1393/3/21 3:26
نویسنده : مامان سوده
666 بازدید
اشتراک گذاری

آخرای فروردین بود که عمه ی بابایی به رحمت خدا رفتغمگین 

من و مهیار و بابایی و مامانی و دایی سعید هم شبانه کوله بارو بستیم و رفتیم مشهد

خدا رحمتشون کنه

و اولین باری بود که مهیار وارد یه مجلس عزا میشد

الهی ............ وقتی رفتیم خونه ی عمه ، مهیار از صدای جیغ و گریه چشاش گرد شده بود .بعدش هم شروع کرد به بی تابی گریه منم سریع رفتم تسلیت گفتم  با دایی سعید رفتم خونه ی مامان بزرگم روستای صفدر آباد

حالا بدو ادامه مطلب عکس های مهیار در روستا 

  شکلکهای جالب آروین

 

 

مهیار حسابی بازی کرد و خوش گذشت بهش

آب بازی خاک بازی ، مرغ و خروس دید

فرصتم زیاد نبود خیلی دلم میخواست ببرمش تو روستا و بگردونمش

اینم آقا خروسه که من ازش میترسیدم اما مهیار نازش میکرد

علی جون که مهیار قراره داداشی صداش کنه

 

 57.gif  فاطمه جون ، جوجه ی شیرین زبون من

 

 

 

بازی مهیارو که میبینم یاد روزهای خوب خودم میافتم .

یاد لذت گل بازی و آب بازی

اون روزهایی که به محض تموم شدن امتحانامون تو خرداد ، راهی روستا میشدیم

یاد بوی کاه گل که بعد از ظهرها فضای حیاطو پر میکرد

و یاد نگاه مهربون پدر بزرگم و چایی مامان بزرگم که ما رو دور هم تو حیاط جمع میکرد

یادش به خیر وقتی که از سفره ی خمیر مامان بزرگ هر کدوم سهمی برای بازی داشتیم و یاد نون های کوچولویی که میرفت تو تنور به خیر

هی جووووووونیمتنظر

 

تو مسیر برگشت هم مهیار تا تونست بازی کرد  

داااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

 

قربون اون خنده هات برم محبت

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان رها
5 تیر 93 15:21
عزيزدلم با افتخار لينكت كردم ، اميدوارم دوستاى خوبى براى هم بشيم من رمز مطالب آنيسا رو برات خصوصى فرستادم خوش حال ميشم شما هم رمز رو برامون ارسال كنيد
مامان سوده
پاسخ
مرسی گلم خانومی رمز مطلبم برداشته میشه به زودی
زهرا مامی ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 تیر 93 4:02
عزیزم امیدوارم همیشه به شادی برین سفر از دیدن عکسهای با حال کلی انرزی گرفتم ببوس گل پسرمو
مامان سوده
پاسخ
مرسی گلم واسه ایلیا جون و مامان زهرا
زهرا مامان ایلیا جون
7 تیر 93 5:06
خصوصی
زهرا مامان ایلیا جون
8 تیر 93 3:04
خصوصی
مامان گلشيد
10 تیر 93 12:22
وااااااااااااي قربون اون موهاي فرفري خوشگلت برم عزيز نازم چه ماه شدي
مامان سوده
پاسخ
مرسی خاله جونم از لطفتون