مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

داداشیم رفت

1392/6/24 6:20
نویسنده : مامان سوده
643 بازدید
اشتراک گذاری

 چند روزه که میخوام بیام وپست بزارم اما دستم به نوشتن نمی ره

چهارشنبه 13/06/1392 چمدونای داداشمو بستیم  ناراحت

 و پنج شنبه ساعت 5 صبح تو فرودگاه با داداش کوچیکه خدا حافظی کردیم

 

 

یک سال پیش وقتی گفت 1 سال دیگه میرم آمریکا من انگار داشتم جک می شنیدم قهقهه

اما خودمونیم عجب همتی داشتی داداشی متفکر

الان اینجاست

 

شهر پیتسبورگ

اینم دانشگاهشه( کارنگی ملون)

 

 

 

هنوز چند روزه رفته دلم یه عالمه تنگ شده

 خوشحالم که اینهمه واسه زندگی انگیزه داره اما واسه دلم ناراحتم

ای کاش یه عالمه خواهر و برادر داشتم

حد اقل ای کاش یه دونه خواهر داشتم

گریه     گریه     گریه      گریه      گریه      گریه

اما اشکال نداره یه داداش سعید دارم که میدونم هیچ وقت با وجودش احساس تنهایی نمیکنم بغل

علی جونم هر جا که هستی خدا پشت و پناهت باشه از لحظه ای که رفتی لحظه شماری میکنم تا 1 سال دیگه ببینمت

1سال برای من زمان زیادی نیست قبلا تجربه کردم که تو یه چشم به هم زدن میگذره اما واسه مهیار که اول راهه 1 سال یعنی خیییییییییلی

ای کاش حافظه اش مهربونیهاتو نگه داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

چه الزامي؟
18 شهریور 92 5:18
اي بابا!




بله واقعا نوشتن نام مخاطب از نظر من هم لزومی نداره

مهم اینه که لطف کردین و وقتتون رو برای خوندن پست من گذاشتین


amin
18 شهریور 92 11:44



گریه نکن امین جون ،داداشیم زود بر میگرده
مامان محمد امين
18 شهریور 92 14:38
آخــــــــــــــــي عزيزم...خدا پشت و پناهش باشه ...ايشالا با دست پر برميگرده پيش مهيار جوني ... ايشالا تو زندگيش هم كنار شما خوشبخت و شاد باشه


مرسی عزیزم لطف داری
مامان بهار
18 شهریور 92 15:36
عزیزم غصه نخور.منم درکت میکنم.به موفقیاتاش فکر کن.علی واقعا لیاقتش بیشتر از ایناست.منو مثل خواهرت بدون.بیشتر به مامانت اینا سر بزن.واسه اونا خیــــــــــلی سختتر از تو میگذره.دنیادنیا بوس واسه پر کردن دل تنگت.
اینم واسه خندیدنت


ممنونم طاهره جون واقعا مثل خواهرمی
دوووووووووووووستت دارم
مانلی
23 شهریور 92 12:29
سلام ما برگشتیم دلمون براتون یه ذره شده اما اینترنتمونو هنوز نرفتیم شارژ کنیم انشالا بزودی بیشتر در خدمتتون خواهیم بود اینا فعلا پیشکش لپ مهیار گلم


بوووووووووووووووووووووووس واسه مانلی جون و باران گلش
مانلی
23 شهریور 92 12:30
بابت داداش گلت هم متاسفم هم خوشحالم و براش آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم و ایولا به همتش امیدوارم همیشه موفق باشه


مرسی مانلی جون منتظرم تا به زودی اینترنتت هم ردیف بشه
خاله معصومه
11 مهر 92 15:41
مهیار جون خیلی دلم برات تنگ شده از دور میبوسمت

ممنونم خاله جووووووووووووووووووونی دل من و مامان و بابا هم واستون یه ذره شده