مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

مهیار در ورژن جدید

1392/6/24 6:18
نویسنده : مامان سوده
809 بازدید
اشتراک گذاری

 همیشه که نباید منو تو یه چهره ببینید بلاخره آدمیزاده و هزار رنگ

با رفتار های کلیشه ای  هم مخالفم یعنی چی که مرد نباید گریه کنه ؟ من که هر وقت دلم بخواد گریه میکنم نیشخند

 

مگه فقط مامانم دل داره ؟

بدوووووووون شرح !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 اونقدرا هم سخت نیست ها

نکته قابل توجه :  دو تا عکس آخر مربوط به 13 ماه و 18 روزگیمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 شهریور 92 10:11
ای وای خاله دخمل شدی. قربون شکلت. سوده جون با اجازه لینکت کردم
نوشين مامان آريا
24 شهریور 92 10:16
عزيز دلم شما همه جوره نازي
مامان زری
24 شهریور 92 14:12
وای خاله جون چه ناز شدی آفرین به این مامان با حوصله با این همه ورژن جدید
mamane radin
24 شهریور 92 16:32
salam aziizam mahyar chee ba mazeee shode to axa dari tajrobiyatetooo dar ekhtiyaresh mizariiii khoshhal shodam az ashnaeetoon manam linketoon kardam
فریده
30 شهریور 92 12:43
خودمونیم ، اگه کوچولوت دختر هم بود کلی خاطر خواه داشت.


baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale
زهرا
2 مهر 92 0:36
سلام عزیزم مهیار خیلی بامزه شده محمد سجاد هم از دیدن عکس مهیار کلی ذوق کرد


زهرا جون ممنونم که بهمون سر میزنی
من قربون اون محمد سجاد برم که از اون روز همش دارم عکسشو نگاه میکنم تو گوشیم
مامی اران
4 مهر 92 18:55
سلام خوش به حالت چه مامان با حوصله و مهربونی دوست دارم منو دوست خودتون بدونید


عزیزم با افتخار می پذیرم
مانلی
9 مهر 92 20:00
سلام ما اومدیم رفتیم شارژ کردیم هم خودمونو هم اینترنتمونو تا ببینیم دوباره کی شارژمون تموم میشه که در این دوره زمونه مصرف بی رویه انرژی احتمالا زود . و اما مهیار خوردنی تر و شیرین تر از همیشه دخترم باشه خوردنیه این دوتا عکس آخرو کی یادش داده ما در 9 سالگی از این کارا میکردیم باران در 2و نیم سالگی مهیار خیلی پیشرفت سریعی داشته در 13 ماهگی


امیدوارم همینجوری شارژ بمونی هم خودت هم اینترنتت وگرنه دوباره دلتنگ میشم