مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

سفر چند روزه به مشهد

1392/5/28 21:30
نویسنده : مامان سوده
795 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 18 مرداد تصمیم گرفتیم بریم مشهد

مامانم اینا قرار بود برن . من و امین هم ظهر تصمیم گرفتیم همراهشون بریم واسه همین مهیارو بردیم خونه مامان و خودمون بعد از یه خرید کوچولو، اومدیم خونه و تند تند وسایلمونو جمع کردیم .

ساعت 10شب راه افتادیم مهیار تو راه خوابید منم همراهیش کردم . مادر و پسر چشم خوابو در آوردیم

         

 

حالا واسه دیدن چند تا عکس از این سفر برو ادامه مطلب

 راستی ممنونم که به ما سر می زنی ماچ

باغ انگور

 

اینم بهار کوچولو می تونین واسه مشاهده وبلاگش روی عکسش کلیک کنین

روز آخر خونه خاله معصومه خیلی خسته بودم رفتم یه ساعت بخوابم

وقتی چشامو باز کردم دیدم نازی رو سرم واستاده و بهم گفت : سوده مگه تو نگفتی بچه باید همه چی رو تجربه کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عینک

عین برق از جام پریدم که دیدم عمه نازی یه حال اساسی به مهیار داده نیشخند

بریم باغچه رو آب بدیم

 

 

اینجا همه دارن نهار می خورن اونم قرمه سبزی خاله معصومه

 من و امین نشستیم آب بازی مهیارو تماشا می کنیم گریه

 

 

مهیار حاضر نبود بیاد خونه همش نگران بودم غذا تموم بشه استرس

آخ جون اسماعیل جون اومد که ما بریم غذا بخوریم  اون پسر خوشگله هم محمد طاها عشق منه

مهیار هم غذاشو تو حیاط خورد

دیگه مهیار بعد از چند ساعت نای تکون خوردن نداره

مهیار : عمه جون مرسی که برام یه فرصت خوب جور کردی . وقتی داشتی می رفتی من از خستگی خوابم برده بود واسه همین اینجا چند تا ماچ آبدار برات می زارم ماچماچماچماچماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم
28 مرداد 92 21:36
ساعت میکی موس ساعتی ست شاد برای اتاق بچه های عزیز. برای خرید این ساعت زیبا به لینک زیر مراجعه کنید: http://bziran.com/detail.php?id=9&vendors=21320426&AdsID=53277&theme=0
مامان بهار
28 مرداد 92 23:31
سلام سوده جونم.خیلی خوشحالم که میتونیم با هم در ارتباط باشیم.فکر کنم پیام دیروزم بهت نرسیده.مهیارجونو مـــــــــــــــــــــاچ ابــــــــــــدار کن. راستی واسه عکسها هم یه دنیا تشکر
عمه نازی
30 مرداد 92 0:35
الهی فدات بشم چقدر زود گذشت.روز اب بازی خیلی روز خوبی واسه منو مهیار بود دلم براش تنگ شده.
مامان کیان کوچولو
30 مرداد 92 17:33
عزیزم وبلاگ ما با عکسای تولد کیان کوچولو به روز شده با حضورتون خوشحالمون کنید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 4:52
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$ سلام نازنینم با سه تا پست جدید اپم پست ثابت و حتما مطالعه کنید مخصوصا دوستایی که میخواستن تو قرار وبلگی ما رو همراهی کنن بخونن که میخوام برش دارم پست تولود ایلیا و رفتن عروسی
مامان امیرحسین
4 شهریور 92 2:30
فدای پای چروک شدت گل پسر ناز.مامانی یه ماچ محکم از لپهاش بگیر.


مرسی عزیزم لطف داری