مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

دلم گرفته

1392/4/6 4:51
نویسنده : مامان سوده
366 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا دلم گرفته 

داداشیم داره برای ادامه تحصیل از پیشمون میره  زبانکده محصل

حداقل واسه پنج سال   

 شمارش معکوس شروع شده  وقتی آبان ماه این وبلاگو ایجاد کردم علی بهم گفت خیلی خوبه چون وقتی ازتون دور بشم بازم میتونم مهیارو ببینم اما باورم نمی شد اینقدر زود میگذره

انگار همین دیروز بود

واسش خیلی خوشحالم چون داره با هدف زندگی می کنه اما واسه خودم ناراحتم چون دوری ازش برام سخته

دوشنبه خونه مامان بودم

واسه سربازی اقدام کرده 45 روز دوره آموزشی و بعدش هم   بای بای  

رفت موهاشو کوتاه کرد  مهیار همش نگاش میکرد . حتما بچم با خودش فکر میکرده این چرا اینجوری شد یهو تعجب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 0:52
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
نوشين مامان آريا
8 تیر 92 9:10
چه عكس بانمكي شده سوده جون آريا و كفش سربازي. ايشااله به سلامتي و خوشي جاش خالي نباشه
لیلا جواهری
9 تیر 92 7:03
سلام عزیزم. آرین من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده. ممنون میشم کد 245 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید. خیلیییییییییییییییییییی ممنون. شازذه کوچولو رو ببوسید
الناز(ممول)
10 تیر 92 15:40
سلام عزیزم خوبین؟ ببخشید گلم یه درخواست دارم ازتون اهورا کوچولو تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میشه فقط کد 243 رو پیامک کنید به شماره 20008080200 ممنونم از محبتت راستی به ما هم سر بزنید