مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

بازی وبلاگی

1392/4/3 17:14
نویسنده : مامان سوده
445 بازدید
اشتراک گذاری
 

١_ بزرگترین ترس تو زندگیت چیه ؟

 ترس زیاده  نمی تونم بگم بزرگترین ترسم چیه مثلا ترس از دست دادن عزیزانم  یا ترس از پیکره های بزرگ که برام خیلی ایجاد محدودیت کرده

٢_ اگه ٢٤ ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی ؟

می رفتم به خونه ای که وقتی بچه بودم اونجا زندگی میکردم سر میزدم، ببینم چقدر با چیزهایی که تو ذهنم مونده فرق میکنه البته داخل خونه چون بیرونشو دیدم و اونی نبود که تو ذهنم مونده بود من فکر میکرم خیابونش خیلی بزرگه چون اونموقع کوچولو بودم اما واقا کوچیک بود

٣_ اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن یک آرزوی ٥ تا ١٥ حرفی رو داشته باشه چی آرزو میکنی ؟  

سلامت ثروت آرامش

٤_ از میان اسب ، پلنگ ، سگ ، گربه و عقاب کدوم یکی رو دوست داری ؟ اسب

٥_ کارتون مورد علاقه دوران کودکیت ؟ سوزی

٦_ در پختن چه غذایی تبحر نداری ؟   анимашки профессии

لازانیا و گاهی قیمه و.......... دسپختم خوبه اما نه در مورد هر نوع غذایی

٧_ اولین واکنشت موقع عصبانیت ؟   زبانکده محصل

بستگی به موقعیت داره و بستگی به طرفی که ازش عصبانی شدم

٨_  با مرغ ، دریا ، اورانیوم  و خسته یه جمله بساز :

مرغ دریایی خیلی خسته بود و نمیتونست با اورانیوم جمله سازی کنه

٩_ دو بیت شعر که خیلی دوست داری ؟

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش           باز جوید   روزگار   وصل   خویش

 گر نگهدار من آنست که من می دانم         شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

١٠_ اگر بخوای با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در گذشته یا آینده سفر کنی اون روز چه روزیه ؟سوم آبان سال ١٣٨٦

١١_ چه رنگی هستی و چرا ؟ سبز چون سبزم

١٢_  اگه قرار باشه از ایران بری کدوم کشور رو انتخاب میکنی ؟ برای سفر مصر

١٣_ بهترین اس ام اس موجود در اینباکس گوشیت ؟ اگه بگم وبلاگم حذف میشه{#emotions_dlg.e22}

١٤_ اگه قرار باشه سه نفر از آشنا ها رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟

خاله معصومه ، مامانم و بابام ( واسه داداشام هم غذا میفرستم چون دلم نمیاد دسپختمو نخورن)

١٥_ اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چه کلمه ای بود ؟ استرس

١٦_ کسی را بخوای ملاقات کنی ؟

 یکی از دوستای قدیمی ام که چند وقته خیلی فکرمو مشغول کرده

١٧_ اسم دیگه برا وبلاگت انتخاب کن ؟ خاطرات مو فرفری

١٨_ خوت رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟ هلووووووووووووو

١٩_ سه خصوصیت اخلاقی بدت ؟

 1- کلا تو دقیقه نود زندگی میکنم 2- خیلی از کارهامو نیمه کاره گذاشتم 3- غر غرو هستم

٢٠_ کاشکی ....

کاشکی بتونم همسر خوبی برای امین و مادر خوبی برای مهیار باشم  خیال باطل   کاشکی بتونم بر ای خودم وجود مفید تری داشته باشم خیال باطل کاشکی بتونم رویاهامو به واقعیت نزدیک کنم خیال باطل

 با تشکر از مانلی جون  که منو وارد این بازی کرد منم از:

مامانی محمد امین

 تولد يك سالگي

 

نوشین جون مامان آریا

 

 

مامانی آریو جون

 

 

 

دعوت میکنم تا وارد این مسابقه بشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نوشين مامان آريا
8 تیر 92 9:13
ممنون عزيزم كه دعوتم كردي