مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

کالسکه سواری تو خونه

1391/11/6 6:07
نویسنده : مامان سوده
664 بازدید
اشتراک گذاری

من دوست دارم مامانم هر جا تو خونه می ره ببینمش خوب چی بهتر از این بود که بغل مامانم  تو خونه بچرخم مامان سوده همه چی رو کنار گذاشته بود و همش کنار من بود  منم خوووووشحال.

 totalgifs.com bebes gif gif bebes20.gif

وقتی شب می شد و می خواست استراحت کنه یه عالمه کار انجام نشده داشت . تازه منم بیدار بغل بابا امین .

بابا امین  

مامان سوده 

بلاخره بابا امین چاره اندیشید متفکر و منو تو خونه  با کالسکه چرخوند خوب منم خوشم اومد البته مدت کوتاهی در طول روز اما بازم مامانم میگه غنیمته

 

مثل اینجا:

 داریم با مامان سوده عروسکهامو که همیشه در حال خوردنشون هستم و الان ماشین لباسشویی زحمت شستنشونو کشیده ، می بریم آویزون کنیم تا خشک بشن .

حالا دیگه مامان سوده راحت تره . تازه گاهی هم بابا امین منومیچرخونه و غان غان دید دید بازی میکنیم و من کلی می خندم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیان کوچولو
7 بهمن 91 11:54
آخی عزیزم پسر کوچولوووووووووووووو
مامان محمد امين
7 بهمن 91 14:48
آخخخخخخخخخي عزيزم ديگه يواش يواش داري شيطون بلا ميشي
مامان آريو
8 بهمن 91 0:28
واي چه عروسكهاي نازي داري خاله جون
آخي بگردم عزيزم اينقد تو نازي
ميبوسمت خوشگلم

بوس واسه خاله جونی
مادر باران
9 بهمن 91 16:15
ای جان به گل پسر که تو خونه غان غان بازی میکنه ولی عکسش واسه من باز نشد