مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

بدون عنوان

1391/9/3 22:14
نویسنده : مامان سوده
939 بازدید
اشتراک گذاری

پسر به این قشنگی هیچکس ندیده

این دوتا شیطون منو خوشگل کردن

عمه جونم داره برام کتاب می خونه و من کلی براش ذوق کردم

مامان سوده وقتی کوچولو بود کلی پای این درخت تاب بازی کرده

 

 

پردیس ،شنیدم قراره فرنی بخوری .میشه یه ذره هم به من بدی؟

خوااااااهش می کنم ،جووووون من

دایی سعید یه ذره بیشتر تلاش کنی ، من یاد می گیرم بگم مامان .

اینم کیک تولد تکتم جون

حرم امام رضا (ع)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مژده (مامان پردیس)
28 آبان 91 19:59
ماشالله چه عکسهای خوشگلی داری مهیار جون ،قول بده دوباره بیای مشهد با پردیس جون بازی کنی باشه عزیزم؟

مرسی مژده جون حتما میام پیشتون

مامان بابای الیسا
30 آبان 91 19:11
مشهدم که رفتی زیارتت قبول فرشته کوچولو