مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

بدون عنوان

1391/8/30 4:02
نویسنده : مامان سوده
554 بازدید
اشتراک گذاری

 

ترانه های کودکانه به دو زبان

 

niniweblog.com

هوا بارونیه , بارون می باره

هوا بارونیه بارون میباره
پیر مرد داره خُر خُر میکنه
اون رفت توی رختخوابش
وسرش محکم خورد به تخت
و تا صبح دیگه نمی تونه بیدار بشه

  

It's raining, it's pouring.


It's raining, it's pouring;
The old man is snoring.
He bumped his head
And went to bed
And couldn't get up in the morning.

 

عروسک خانم مولی


 

 

خانم مولی یه عروسک داره
که مریضه مریضه مرضه
پس او به یک دکتر تلفن زدتا زود زود زود بیاد


دکتر اومد
با کیف و کلاهش
و تق تق تق زد به در اتاق

او به عروسک مریض نگاه کرد
وسرش رو تکون داد
و گفت به خانم مولی
"
که زود عروسکت رو ببر تو رختخواب"
 


دکتر برای عروسک مریض رو کاغذ دارو و قرص نوشت
وگفت من فردا صبح برای ویزیت و پولم برمیگردم

 

 

Miss Molly's Dolly



Miss Molly had a dolly
Who was sick, sick, sick!
So she called for the doctor
To be quick, quick, quick.

 

The doctor came
With his bag and hat,
And he knocked on the door
With a rat-a-tat-tat.

 

He looked at the dolly
And he shook his head,
And he said, "Miss Molly,
Put her straight to bed!"

 

He wrote on a paper
For a pill, pill, pill;
"I'll be back in the morning
With my bill, bill, bill."

 

niniweblog.com

 

یه کیک 

 

یه کیک درست کن ,یه کیک درست کن آقای قناد

یه کیک واسم درست کن هرچه زودتر

 بچرخونش و تزئین کن و رویش حرف Bبنویس 

بعد بگذارش توی فر واسه من و بچه ها

 

  

PAT-A-CAKE

Pat-a-cake, pat-a-cake, baker's man,
Bake me a cake as fast as you can.
Roll it, and prick it, and mark it with a "B,"
And put it in the oven for Baby and me!

 

niniweblog.com 

بع بع ,ببعی سیاه

  

بع بع ,ببعی سیاه

آیا واسمون پشم داری؟

بله آقا بله آقا دارم!

سه تا کیسه پر دارم

یکی واسه صاحبم دارم

یکی واسه خانومش دارم

یکی هم واسه بچه کوچولو دارم

که پائین جاده زندگی می کنه

 

 

Baa, Baa, Black Sheep.

  

Baa, baa, black sheep,
Have you any wool?
Yes, sir, yes, sir,
Three bags full;
One for my master,
And one for my dame,
and one for the little boy
Who lives down the lane.

 

 

منبع: انجمن نی نی فارسی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)