مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

بعد از مدت ها ،یه اولین از پسری 😉

1396/5/14 23:52
نویسنده : مامان سوده
534 بازدید
اشتراک گذاری


یه وقتایی ،یه جاهایی ، باید بشینی و با خودت حساب و کتاب کنی
ببینی چند چندی ؟
صبح که بیدار میشی و از خونه میزنی بیرون ،هدفت چیه ؟؟ به کجاهاش رسیدی ؟
یه وقتایی احساس میکنم اهدافم خیلی بزرگتر از توانائیهامه دارم لاک پشتی میرم جلو کی برسم؟ خدا میدونه
تلاشم برام مهمه و چیزهایی که تو راه رسیدن به دست میارم .
فقط یه وقتایی ،یه جاهایی،میترسم .
نکنه چشمامو باز کنمو ببینم لحظه هام بی قیمت از دستم رفته .
نکنه مهیار کنارم قد کشیده باشه و من باهاش به اندازه کافی بچگی نکرده باشم 🤔
دیشب با مهیار اولین کلکسیون زندگیشو چیدم
چه حس خوبی داشت
عروسکای ریزه و میزه ای که پسرم در طول چند ماه خریده بود . و حالا یه جعبه پر از خورده و ریزه هاشون داشت، که هر روز کلی وقتشو میزاره و باهاشون خیالپردازی میکنه
و شاید من از دنیاش خیلی دورم
از کل اون جعبه فقط چند تاش کامل شد نصفشونو گم کرده بود چیدم و براش توضیح دادم که این یه کلکسیونه ،مراقبش باش .




اینم گروه لگویی ها و دنیای کوچولوی پسرک من
اولین کلکسیون مهیار ، 1396/05/14
پ ن : عکس منو مهیار بی خبر ازم گرفته
پسندها (1)

نظرات (1)

میممیم
27 دی 96 12:06
سلام قربون اين پسر با سليقه و خيال پرداز ❤️❤️❤️