مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

آخرین روزهای تابستون و اولین روزهای پاییز 1392

1392/8/12 17:47
نویسنده : مامان سوده
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

 یه سلااااااااااااااااام جانانه بعد از یه غیبت طولانی

درسته یه مدت نبودیم اما الان با دست پر برگشتیم 

 البته اگه گل پسری همینجوری آروم بخوابه و من بتونم عکسها و مطالبی که آماده کردم و اینجا ثبت کنم  خیال باطل

اگه بری ادامه مطلب عکسامونو می بینی

 

پارک ملت

 

 

داره با بابایی گربه ها رو نگاه می کنه

کشتی کج

حیاط خونه بابایی

 

پسرم داره گل ها رو آب میده

 

من یواشکی آبو می بستم که خیلی هدر نره و مهیار در کمال آرامش هی می رفت آبو باز میکرد و میومد به بازیش ادامه میداد نیشخند

 

داره می ره گلدون های پله رو آب بده

 

پارک نهج البلاغه

 

 

 

 

 

پارک ستارخان

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مانلی
12 آبان 92 18:28
سلام خدارو شکر که برگشتی بلاخره باورم نمیشه مهیار انقدر بزرگ شده و راه میره و گل آب میده یه عالمه بماچ گل پسری رو


بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نوشين مامان آريا
13 آبان 92 9:20
عزيزم آفرين گلا رو آب ميدي ورزشكار هم كه هستي كوچولوي ناز


مرسی نوشین جون
عمه نازی
14 آبان 92 3:36
مرسی سوده جون از عکسایی که گذاشتی دلم براتون تنگ شده.............


خواهش میکنم
هنوز یه عالمه دیگه هست اما فرصت نیییییییییییییییییییییست
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
16 آبان 92 1:39
سلام ایشالا همیشه به گردش دلمون براتون تنگ شده بود ... قربونت برم ایشالا که همیشه لبخند رو لبهات باشه ...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 3:06
سلام عزیزم خوبی چه عجب دلم براتون تنگ شده بود میای پای نت اما بهمون سر نمیزنی بابا نمیگی دل کوچیکم میشکنهاخه چرا شوخی کردم اما عزیزم از دیدار شما شاد میشم بدو که اپم رمز خصوصی گذاشتم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 13:38
سلام گلم خواهش میکنم رمز که قابل شما رو نداره پس این طور این مهیار شیطون بلا نمیزاره برام کامنت بزاری از همین جا اون لپ خوشگلشو میبوسم بابا حداقل یه شاخه گل بزار که من بدونم دوست خوشگلم بهم سر زده بله فعلا بردمش مهد ثبت نام کردم انشالله که دوم بیاره و خوش باشه شما هم روزی یکی دو ساعت ببریش بد نیستا
مامان سوده
پاسخ
آره منم دارم براش یه فکرایی میکنم
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 آبان 92 17:11
هزار ماشاالله به گل پسر ناز همیشه به گردش.
مامان کیان کوچولو
19 آبان 92 23:13
عزیزم از مجتمع گلستان توی شهرک غرب گرفتم .. فروشگاه دخترک پسرک .
مامان سوده
پاسخ
مرسی خیلی خوشگل بود
مامان کیان کوچولو
19 آبان 92 23:15
دلم تنگ شده بود عزیزم .. چقدر گل پسرت ناز شده ... ماشالله ماشالله