مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

آش دندونی

1392/4/6 3:11
نویسنده : مامان سوده
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره موفق شدم چهارشنبه ٢٢ خرداد واسه مهیار آش دندونی درست کنم و یه مهمونی کوچولو بگیرم

الان که دارم این پستو میزارم مهیار دوتا دندون دیگه هم داره و شده چهار دندونی

اینم چند تا عکس :

 

 

مهیار جون دس دسی میکنه

 البته آخرشب وقتی خوابیده بود هم یه لحظه چشاش باز شد و دسی دسی کرد و دوباره خوابید

 

واسه اولین بار کیک اسفنجی پختم که خیلی خوشمزه شد البته یه کوچولو واسه خامه کشی مشکل پیدا کردم که خیلی مهم نبود

 

 

 

 میز و فرش  هم باید از کیک بخورن

 این بچه در هر حالتی بهش خوش میگذره

 

کم کم مهمونی جذابیتشو از دست داده براش

اینم روز بعد طبق معمول من هر کاری کنم جو جو باید بررسی کنه و اگه زورش برسه خراب کنه

 یه قاب عکس کوچولو هم دستشه که توش عکس دایی علی رو گذاشتم همیشه از بین قاب عکس های کوچولو اونو انتخاب میکنه و باهاش تو خونه چهار دست و پا میره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرامامانه ایلیا جون
4 تیر 92 3:24
به به مبارک باشه


مرسی زهرا جون
نوشين مامان آريا
8 تیر 92 8:58
دندون جديدت مبارك مهيار گل عزيزم سلامت باشي دست مامان هم درد نكنه با كيك قشنگش


ممنونم نوشین جون اما یه کوچولو کیک مامانم خراب شد ایشاالله واسه تولدم جبران میکنه
مژده (مامان پردیس)
15 تیر 92 8:08
به به چه آشی چه کیکی !!! دست مامان سوده درد نکنه چقدر زحمت کشیده . جشن دندونیت هم مبارک گل پسر