مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

واکسن 18 ماهگی

1393/1/3 0:43
نویسنده : مامان سوده
426 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه هشتم بهمن ماه واکسن 18 ماهگی مهیارو زدیم

خب چی کار کنم اینقدر سرم شلوغه که نمی فهمم کی صبح شب میشه اوه

 واقعا نمی تونم به موقع پست بذارم به نظر خودم مهم اینه که اینا رو ثبت میکنم حالا زمانش خیلی مهم نیست عینک

صبح زود بیدار شدیم و جوجو رو آماده کردیم . خیلی خوشحال بود که لباس پوشیده و می خواد بره بیرون

 

خدا رو شکر این یکی هم به خیر گذشت البته مهیار یه کوچولو درد داشت و چند ساعتی وقتی راه میرفت پاش لنگ میزد ناراحت

مدام هم به من میگفت دد دد یعنی درد درد وقتی هم ازش  میپرسیدم مهیار کجا واکسن زدی ؟

به پاش اشاره می کرد میگفت اووووخ

 

آقا مهیار چند سالی از واکسن زدن راحت شد

پسندها (1)

نظرات (2)

نوشين مامان آريا
9 فروردین 93 11:32
عزيزم دلم هزارتا بوس كوچولو . هجده ماهگيت مبارك ايشااله زود زود خوببشي]
مانلی
31 فروردین 93 1:12
سلام خوبی سوده جونم مهیار گلم چطوره هی بیا قالب وب عوض کن اما دریغ از یه پست جدید . گل پسرو ببوس مواظب خودت باش
مامان سوده
پاسخ
مانلی جون دوست خوبم ممنونم که پیگیر پست های منی به خدا خودم هم دلم واسه اینجا تنگ میشه اما چه کنم که نمیشه ........