مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

اینم یه مدل سرگرمی مهیار

1392/10/5 1:44
نویسنده : مامان سوده
426 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود که مهیار خیلی علاقه پیدا کرده بود به این کارتون اسباب بازی دوست داشت تما م اسباب بازی هاشو بریزه بیرون و در آخر مثلا با یه ماشین کوچولو ش بازی کنه منم کارم شده بود هر روز جمع کردن این کارتون اسباب بازی ناگفته نمونه که این اسباب بازی رو دایی سعید و فاطمه جون وقتی جنسیت مهیار تعیین شد بهش هدیه کردن ماچماچماچ

یه شب مهیار این کارتون رو خالی کرد و اومد داد دست من و شروع کرد به نق و نق کردن . منم نمی فهمیدم چی میخواد خلاصه بعد از کلی گریه متوجه شدم میگه منو بذار تو کارتون تعجب

از خنده مرده بودم واقعا نمیدونم چرا همچین تصمیمی گرفته بود قهقهه

هر جوری براش توضیح دادم جا نمیشی قبول نکرد و در آخر هم من و امین تسلیم شدیم یول

خیلی تلاش می کرد وقتی تو کارتونه را بره

واااااااااااااای وقتی کارتون پاره شد چقدر ناراحت بود و گریه کرد

من و امین هم میخندیدیم  خنده

همش داشت تلاش میکرد که دوباره درستش کنه

فرداش هم گیر داده بود که منو بزاره تو کارتون !!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ایدین
5 دی 92 2:43
سلام خوب هستین سایت دکتر سلطان زاده رو میشه به من بدید
مانلی
8 دی 92 17:58
الهی قربونش برم که با یه کارتون هم خودشو مشغول کرده هم شما رو به این میگن خلاقیت
پینک
2 بهمن 92 0:14
وب قشنگی دارین به منم سربزنین