مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

گالری عکسای گوشی مامان سوده 2

1396/5/6 22:57
نویسنده : مامان سوده
503 بازدید
اشتراک گذاری
























یه سری دیگه از عکسایی که دلم میخواست از مهیاری اینجا بمونه
تو پستای بعدی تولداشو میزارم
امروز تولد پنج سالگی پسرم بود
ولی ما بهش نگفتیم ،چون قراره 18مرداد به روی خودمون بیاریم
الان تو اتاقش تو تاریکی دارم پست میزارم اونم مثلا قراره بخوابه 🙄🙄🙄🙄 میگه مامانی مذارکه یعنی چی ؟؟؟؟
گفتم یعنی صحبت کردن در مورد یه موضوعی دقت کنید مذارکه
امشب داشتم براش قصه میگفتم و کاملا بی حوصله بودم . یهویی تو تاریکی اتاقش چشمم افتاد تو چشماش چقدر کنجکاوانه نگاهم میکرد بهترین و طلایی ترین لحظه های زندگیش چرا باید با بیحوصلگی و بی زمانی ما سر شه ؟؟؟؟ به خودم قول میدم بیشتر مامان باشم
پسندها (2)

نظرات (1)

❤️Maman juni❤️Maman juni
17 آذر 97 11:49
خدا حفظش كنه عزيزم 
مامان سوده
پاسخ
سلامت باشید گل