مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

1394/6/15 11:36
نویسنده : مامان سوده
727 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدم دوباره چشمک

نه اینکه خیییلی وقته پست نزاشتم اومدم ببینم یادم نرفته باشه مدل تایپ کردن تو نی نی وبلاگ خندونک

وااااای که دلم پر میزنه واسه اینجا

مهیار سه ساله شد

مامان سوده واسش ثبت نکرد چشمک

این روزا حسابی درگیر کار شدم هر روز با مهیار میام سر کار هوام که حساااابی گرم.

ولی خدا رو شکرمهیار خیلی باهام همکاری میکنه یه وقتایی که میبینم کارم زیاد نیست ، میمونیم خونه و از خونه انجام میدم کارامو

تو دفتر هم واسه اش پرستار گرفتم تا کنار خودم ازش مراقبت کنه منم به کارام برسم

خدا رو شکر پرستارشو دوس داره یه وقتایی واسه بازی به منم ترجیح میدش

کلی بزرگ شده پسرم حرفاشم بزرگ شدهخندونک

به زودی بر میگردم  فعلا باااااای بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان سحر
16 شهریور 94 12:11
سووووووده جون سلاااااام! خوبین? کجایین پس شما?شازده کوچولومون خوبه?
مامان سحر
26 شهریور 94 3:14
خانمی خوبین؟ خوشین؟دلتنگیم هم واسه شما هم قندعسلتون!
مامان سوده
پاسخ
مررررسی عزیم دل ما هم سحر جانمحبت
میم
8 آبان 94 19:59
سلام سوده جوون مهیار جونم چطوره دلم براتون یه ذره شده میبوسمتون هزارتاااا
مامان سوده
پاسخ
مرررررسی ما هم همچنین
negar
30 آبان 94 21:09
azizam kheyli etefaghi be veblaget omadam aksaye mahya kocholoro didam kheyliii ba mazeo malosee
مامان سوده
پاسخ
خوش اومدین ممنونم از شماگل