مهیار نازممهیار نازم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شازده کوچولو و راز گل سرخ

سوده غرغرو

1393/9/6 11:31
نویسنده : مامان سوده
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام من یه مامان خسته ام خندونک

الانم اومدم یه کم غر بزنم برم

با یه پسر شیطون میرم سر کار تو محل کار هم در خدمت پسری هستم

بعد میرسم خونه در حد تماشای دوتا کلیپ باب اسفنجی کنار گل پسری استراحت میکنم

دوباره تغییر وظیفه میدم از یه خانوم کارمند به یه خانم خونه دار خسته

البته ناگفته نمونه که امین وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا کمکم میکنه محبت

دیگه توضیح نمیدم چقدر کمکمه امین جون . اون واقعا که نوشتم خودش واضحه دیگه چشمک

خیلی خسته میشما اما خوشحالم که کارمو دوباره شروع کردم . احساس خوبی دارم کلا

یه دلیل بزرگ خستگی زیادم اینه که

این روزا مهیار خیلی به من وابسته شده همه ی کاراشو من باید انجام بدم

و به خاطر همین فرصت استراحتم خیلی کمتر از قبل شده

مثلا بیشتر وقتها اگه امین یا مامان لقمه بذارن دهنش میندازه بیرون میگه سوده به من غذا بده

یا حتما من باید بخوابونمش من باید ببرمش دستشویی لباساشو من باید عوض کنم هرجا باشم باید کنارم حضور داشته باشه آب میخواد باید سوده آب بده و.........

در این حد گریه

منم یه وقتایی هلاااااااککچل

الان مهیار پیش امین مونده و من اومدم دفتر واسه همین وقت کردم یه سری به اینجا بزنم

چند تا پست دارم که هنوز فرصت نکردم ثبت کنم اینقد دلم میخواد تند تند اینجا رو آپ کنم

اما درییییییییغ

نمیدونم چرا جدیدا اینقدر عقربه های ساعت عجول شدنسوال

تا چشم به میزنی میبینی روز تموم شدمتفکر

مهیار تازگی صبح ها که بیدارش میکنم یه کم بهونه میگیره

همش میگه نریم دفتر اما از خونه که میایم بیرون مشکل حله

چند وقت پیش یکی از واحدهای ساختمون  پسرشو آورده بود سرکار

وااااای یعنی نمیدونین با مهیار چه آتیشی سوزوندن اینجا خندونک چند تا عکس ازشون گرفتم که تو دوربینه بعد تو همین پست ثبت میکنم

فعلا بای من برم تا در نبود مهیار کارای هفته ی دیگه مو هم باید جلو بندازم

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان آرتین
9 آذر 93 10:24
وای عزیزم واقعا سخته با بچه سر کار. سوده بزارش مهد هم خودت زودتر به کارات میرسی هم اینکه جوجه بیشتر با همسناش بازی میکنه. البته مهد خوب هم مهمه. منکه راضیم از مهد آرتین. میبوسمتون. دلم براتون یه ذره شده.
مامان سوده
پاسخ
مرسی عزیزم دل منم تنگیده براتون
مامان گلشيد
11 آذر 93 8:33
يعني مي فهممت در حد خدا اين خستگيا اين كمك كردنا واي واي واي واي بازم الهي بچه ها سالم باشن كه با يه مريضي كوچيك هم اين روال زندگي از دستمون خارج ميشه و بدتر ميشه . خدا بهت صبر و طاقت بده عزيزم يعني به هممون بده منم صبح زود ميرم تا عصر وقتي هم ميام فقط مثل كذت دارم كار ميكنم تا شب جنازه ميشم وقي ميخوابم
مامان سوده
پاسخ
کوزتاینو خوب اومدی . من یه راه کارهایی بلدم واسه پیچوندن امور مربوط به کوزتی یه وقتایی که خسته ام خیلی . میپیچونم. خواستین واسه آموزش در خدمتم
فریده
15 آذر 93 10:24
من عاشق مهیارم ، عاشق شیطنت هاش . الهی سالم باشه و شیطونی کنه یکی از همکارام سه قلو داره ، بعضی وقتا که از شیطونی هاشون تعریف می کرد ، من غش می کردم از خنده ، با عصبانیت می گفت واسه شما خنده داره ، نمی دونید من چه زجری می کشم ، حالا من درکش می کنم
مامان سوده
پاسخ
ممنونم فریده جون شیطونی بچه ها بعضی وقتا طاقت فرسا میشه هااما منم دوست دارم بچه شیطون باشه
مهتاب
23 آذر 93 12:02
مامان شازده کوچولو این برنامه رو میتونی رو گوشی خودت یا تبلت خوشگت نصب کنی. یه داستان خییییلی نازه منم برای دخملم نصب کردم cafebazaar.ir/app/com.rayastudio.bozbozghandi/?l=fa